Potrivit datelor din Registrul Entităților Comerciale, la începutul anului 2021, în Serbia erau înregistrate în total 400.646 de entități comerciale active - 121.690 companii și 278.956 întreprinderi mici, scrie publicația Serbian Monitor.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În 2020, a existat o creștere a numărului total de firme înregistrate cu 9.879 față de începutul anului 2019, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Venituri în creștere pentru Facebook, susținute de creșterea cheltuielilor pentru publicitate de către companiiÎn 2020, au fost înregistrate 9.176 de companii și 29.810 de întreprinderi mici, ceea ce reprezintă o creștere cu 19 companii față de anul 2019.
În 2020, erau cu aproximativ 25% mai puține întreprinderi mici decât în 2019, potrivit site-ului Uniunii Patronatelor din Serbia.
Majoritatea companiilor fondate în 2020 sunt angajate în comerțul cu ridicata nespecializat, dezvoltarea de software, construcția de clădiri rezidențiale și nerezidențiale, activități de consultanță privind afacerile, transport rutier de mărfuri, catering și activități de catering mobil, comerț online, activități de consultanță în domeniul tehnologiei informației, inginerie și consultanță tehnică, leasing și gestionare de bunuri imobiliare proprii sau închiriate.
Majoritatea întreprinderilor mici aparțin următoarelor categorii - restaurante și facilități de servicii alimentare mobile, servicii de consultanță, saloane de coafură și înfrumusețare, transport rutier de mărfuri, întreținere și reparații autovehicule, servicii de pregătire și service a băuturilor, alte lucrări de construcții specifice, programare computerizată, consultanță tehnică și instalații de acoperire a podelelor și a pereților.