În ultimul an, numărul de abonați ai serviciului Amazon Music Unlimited a crescut cu 70%.
Conform The Financial Times, numărul utilizatorilor serviciilor muzicale deține de Amazon ar fi ajuns în luna aprilie a acestui an la peste 32 milioane, ceea ce ar reprezenta o creștere de la an la an de aproximativ 70%.
Amazon nu face publice aceste cifre. În schimb, pe surse oficiale s-a aflat că Amazon are succes la utilizatorii în vârstă. Pentru 14% din abonați au mai mult de 55 de ani.
Un rol important în creșterea numărului de abonați l-a jucat difuzorul digital Echo, al cărui succes a tras după el și serviciile de muzică oferite de gigantul american.

Piața de streaming este dominată în continuare de Spotify, care are peste 100 milioane de abonați plătitori. Însă rata de creștere a Spotify este de 25%, inferioară celei de care se bucură în prezent Amazon.
Apple Music, al doilea jucător din piață, are 60 de milioane de abonați.
Deși are în principiu aceleași tarife ca Apple și Spotify, Amazon își oferă serviciul muzical la un preț mai mic celor care sunt membrii Amazon Prime. Aceștia plătesc 8 dolari pe lună în loc de 10.
Pe un difuzor Echo, accesul la același serviciul muzical Amazon costă doar 4 dolari pe lună.