Serviciul de streaming vândut de Apple a început să le ofere utilizatorilor informații despre muzica ascultată în acest an, prin funcția numită Replay.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
La fel ca Spotify, Apple Music oferă, la final de an, o serie de statistici personale prin care utilizatorii pot vedea ce au ascultat în decursul anului care este pe cale să se încheie.
Apple Music Replay le arată utilizatorilor ce melodii, albume, artiști și genuri au ascultat cel mai mult în 2023 și cât timp au petrecut ascultând muzică tot anul.
Spre deosebire de Spotify Wrapped, Apple Music Replay are, însă, două minusuri majore. În primul rând, informația este disponibilă doar în browser-ul web, la adresa replay.music.apple.com, nu și în aplicație.
În al doilea rând Apple Music Replay nu are aceleași opțiuni de personalizare și funcții de partajare care au contribuit la succesul funcției similare oferite de Spotify.
În schimb, Apple Music Replay pune la dispoziția utilizatorului un mare număr de statistici și oferă acces la un playlist cu cele mai ascultate melodii ale anului.