Pentru prima oară de la lansarea serviciului în 2019, Disney+ a pierdut abonați în ultimele trei luni ale anului trecut, tras în jos de varianta disponibilă în India.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Disney+ a pierdut 2,4 milioane de abonați în ultimul trimestru al anului trecut, fiind prima scădere trimestrială a numărului de abonați pentru serviciul lansat în urmă cu aproximativ trei ani.
CITEȘTE ȘI Netflix oferă sunet spațialScăderea a fost determinat în totalitate de pierderea a 3,8 milioane de abonați înregistrată de Disney+ Hotstar, versiunea serviciului oferită în India și părți din Asia de Sud-Est.
Prima scădere a numărului de abonați Disney+ coincide cu primul trimestru în care Bob Iger este, din noi, la conducerea companiei.
Veniturile Disney din ultimul trimestru au ajuns la 23,51 miliarde de dolari, în creștere cu 8%.