Al doilea trimestru al anului a adus o creștere mare pentru Spotify, care și-a crescut atât numărul utilizatorilor care folosesc versiunea cu reclame, cât și numărul abonaților la versiunea premium. Totodată, Spotify lansează un nou tip de playlist.
Platforma suedeză de streaming numără acum 188 de milioane de abonați la versiunea premium, după ce a crescut cu 14% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cu o creștere anuală de 19%, numărul celor care folosesc versiunea gratuită a serviciului a ajuns la 433 de milioane.
Creșterea a depășit așteptările companiei și este, conform datelor oficiale, cea mai mare înregistrată vreodată de Spotify în al doilea trimestru.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Spotify continuă să meargă pe pierdere, o pierdere pe care și-o asumă în numele creșterii numărului de abonați. 125 de milioane de euro a pierdut serviciul de streaming în al doilea trimestru.
În schimb, venitul pe utilizator a crescut de la 4,38 euro în trimestrul anterior, la 4,54 euro acum. O eventuală scumpire, care nu este deloc exclusă, ar putea aduce rapid Spotify pe profit.
Tot acum, Spotify lansează un nou playlist automat, pe care-l numește Friends Mix. Așa cum reiese și din nume, noul playlist este compus din melodii ascultate de prieteni, ca și cum ar fi recomandate de aceștia.
În mod bizar, Friends Mix nu este, cel puțin deocamdată, disponibil pe Android, ci doar pe iPhone și desktop. Noul playlist poate fi găsit în secțiunea Made For You.