Dacă au răbdare să vadă numeroasele reclame afișate, utilizatorii vor putea să urmărească gratuit pe YouTube diverse canale tradiționale de televiziune.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
YouTube se inspiră de la televiziunea tradițională prin cablu și de la platforme de streaming precum Roku și Pluto TV, pentru a scoate în față o nouă formă de conținut care suportă reclame digitale.
Platforma de streaming deținută de Google testează un „hub” cu posturi de televiziune tradiționale, de unde utilizatorii pot alege și schimba rapid între canale.
Posturile vor putea fi accesate gratuit, însă, transmisiunea va fi întreruptă cu reclamele vândute de YouTube. Conform surselor citate de WSJ, YouTube negociază în prezent cu companii precum Lionsgate și A&E.
Nu se cunosc deocamdată detalii despre viitorul serviciu, însă, cel mai probabil, YouTube va împărți veniturile din reclame cu companiile care dețin posturile TV difuzate astfel.
Aceleași surse susțin că lansarea serviciului va avea loc anul acesta. Este posibil ca, la început, acesta să fie disponibil doar în Statele Unite.