Piper-Heidsieck, băutura oficială a ediției 2016 a Premiilor Oscar, va fi distribuită și în România

Șampania Piper-Heidsieck, băutura oficială a ediției 2016 a Premiilor Oscar, va fi distribuită și în România.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Piper-Heidsieck, băutura oficială a ediției 2016 a Premiilor Oscar, va fi distribuită și în România

Sursa foto: www.bestchampagne.fr

Șampania Piper-Heidsieck, băutura oficială a ediției 2016 a Premiilor Oscar, va fi distribuită și în România, au anunțat, miercuri, reprezentanții companiei Alexandrion Grup.

"Am fost și rămânem un importator selectiv de băuturi alcoolice și ne mândrim cu un portofoliu de produse cu adevărat speciale. Începând de anul acesta, am adăugat în portofoliu șampania Piper-Heidsieck și ne bucurăm că am putut aduce și românilor acest produs, șampania oficială a Premiilor Oscar", arată Nawaf Salameh, fondatorul și președintele Alexandrion Grup România.

Fondată în 1785, Piper-Heidsieck e una dintre cele mai vechi firme producătoare de șampanie din Franța. În urma unei înțelegeri semnate cu Oscarurile pe mai mulți ani, producătorul de șampanie a furnizat 1.000 de sticle pentru ceremonia de anul acesta și petrecerea de după. În contextul acestui parteneriat, a fost produsă o sticlă specială cu o etichetă personalizată pentru ceremonia decernării celor mai importante premii din cinematografie.

Exporturile de vinuri din Italia au atins valoarea record de 5,4 miliarde de euro CITEȘTE ȘI Exporturile de vinuri din Italia au atins valoarea record de 5,4 miliarde de euro

Totodată, Piper-Heidsieck este, din anul 1993, șampania oficială a festivalului de film de la Cannes.

Șampania Piper-Heidsieck are un istoric îndelungat de colaborări cu lumea modei sau a show-bizz-ului. În anul 1885, pentru a marca primul secol de existență, Carl-Pierre Faberge a realizat, pentru Piper-Heidsieck, o sticlă din diamante, aur și lapis-lazuli. Momentul a fost reluat și 100 de ani mai târziu, în 1985, la cea de-a 200-a aniversare, când Van Cleef & Arpels a făcut a doua ediție a sticlei cu aur și diamante.

În anul 1999, Casa Peiper-Heidsieck i-a cerut lui Jean Paul Gaultier să îmbrace o sticlă de șampanie, pentru ca în 2007, pentru lansarea sortimentului Rose Sauvage, casa Viktor&Rolf să facă prima sticlă de șampanie cu capul în jos.

În 2010, Piper-Heidsieck și Christian Louboutin au lucrat împreună pentru a transforma un vis în realitate: să bei șampanie dintr-un pantof, dând naștere primului ritual de băut șampanie și creând, în acest scop, un pachet special de prezentare. 

Sursa: Agerpres

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0695 +0.0025+0.05 %
1 USD4.2820 +0.0042+0.10 %
1 GBP5.8441 +0.0052+0.09 %
1 CHF5.4347 -0.0040-0.07 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
3 CAMERE - DISCOUNT - 12% DIRECT DE LA DEZVOLTATOR - PIPERA
  • {literal}{/literal} dormitoare
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
129.030 €
Cele mai citite