Pentru atragerea turiștilor străini, României îi lipsește îndeosebi promovarea în străinătate, care este foarte puțin sau chiar deloc susținută de autoritățile din domeniu, apreciază Meidan Butnaru, om de afaceri româno-israelian din industria turismului.
Promovarea României și posibilitatea ca agenții economici locali să poată participa la acele târguri de turism internaționale sunt principalele aspecte care, odată îmbunătățite, vor crește numărul de turiști străini în România.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro Orașul meu
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Autoritățile din România sunt preocupate cu autorizarea și controlul, mai puțin cu promovarea turismului. Sper ca asta să se schimbe acum, după pandemie, pentru că vorbim de incoming, de export de servicii, de niște monede străine care intră în țară. Turiștii israelieni cheltuie 100 euro pe zi, pe lângă pachetul de bază, la fel și nemții. E foarte important să dezvoltăm această parte economică de incoming către România și să devină un proiect de interes național, astfel încât să se aducă tot mai mulți turiști străini”, mai precizează acesta.
Meidan Butnaru a adus, pe parcursul anilor, peste 200.000 de turiști israelieni în România, circa 30.000 pe an, înainte de pandemie.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV (Re)Descoperă România - István Szabó, managerul Fundației Conservation Carpathia: Avem un sanctuar de cai. Producătorii locali - experiență unică de a te întoarce în timp„Turiștii israelieni predominant veneau din aprilie până în octombrie. Ne așteptăm și anul ăsta să vină, dar depinde când se vor ridica restricțiile și vor relua zborurile. România întotdeauna a fost o destinație cerută de israelieni. (...) Interes există. Chiar și acum există turiști din Israel care au început să revină în România”, afirmă acesta.
Zona montană, litoralul și Bucureștiul vor rămâne și în acest an destinațiile preferate de turiștii israelieni în România.