Turiștii au redescoperit România, pe fondul restricțiilor din pandemie, constatând că țara are locuri extrem de frumoase, de la orașe la stațiuni mai puțin cunoscute, fiind însă nevoie de o strategie de promovare, spune blogger de turism Cezar Dumitru.
"Marea problemă a turismului românesc este lipsa de promovare, a unei strategii de promovare. De un an nu mai există nicio entitate de stat care să se ocupe de turism, doar promisiuni. În ultimii aproape doi ani, însă, pe fondul restricțiilor, marea majoritate a celor care călătoresc s-au întors cu fața spre România și să descopere că și România are locuri extrem de frumoase, de la orașe la stațiuni mai puțin cunoscute, obiective turistice necunoscute aproape, și chiar zona rurală, care continuă să fie extrem de tradițională, lucru pe care nu îl prea mai găsești în Europa Centrală și de Est", spune la PROFIT NEWS TV Cezar Dumitru.

El a punctat și faptul că România a lipsit la ultima ediție a Târgului de turism de la Londra, cel mai mare din lume, poate transmite un mesaj că nu ar mai exista interes pentru turism.