Retailerul eMAG, cel mai mare jucător local online, a consemnat o creștere de 40% a cifrei de afaceri pe piața locală în 2016, a declarat șeful companiei, Iulian Stanciu, într-o conferință de presă.
În România, afacerile eMAG (Dante International) au crescut cu 36,4% în 2015, la 1,7 miliarde de lei, potrivit datelor disponibile la Ministerul Finanțelor.
Prin extrapolare, anul trecut, afacerile eMAG în România au depășit jumătate de miliard de euro.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Stanciul a afirmat că pentru acest an estimarea este mai consevatoare și a anticipat că avansul se va situa în jurul a 20% pe piața din România.

eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.
Potrivit datelor companiei, afacerile cumulate ale eMAG în România, Bulgaria, Ungaria și Polonia au atins 1,95 miliarde de lei, cu 56% mai mult față de 2014.
Stanciu a mai spus că este posibil ca rulajul eMAG pe toate piețele să atingă un miliard de euro în acest an.