EXCLUSIV Tokinomo, un startup local care a dezvoltat o soluție de promovare a produselor în magazin, atrage o finanțare de șase cifre în euro de la un fond din SUA și mai mulți investitori români

EXCLUSIV Tokinomo, un startup local care a dezvoltat o soluție de promovare a produselor în magazin, atrage o finanțare de șase cifre în euro de la un fond din SUA și mai mulți investitori români
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 28 ian 2019

Tokinomo Marketing, un startup românesc care dezvoltă soluții de retail advertising, a primit o finanțare de “șase cifre în euro” din partea unui grup de business angels din România,condus de Mălin Iulian Ștefănescu, director general al EEU Software, și Florin Vasilică, partener Ernst&Young România și șeful departamentului Transaction Advisory Services, în schimbul unui pachet de acțiuni reprezentând aproximativ 10% din capitalul firmei. În acționariat au fost cooptați și un fond de investiții din Statele Unite ale Americii, precum și investitorii români Cristian Lina, Mihai Guia și Radu Atanasiu.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

“În urma participării în anul 2017 la un accelerator de afaceri din Statele Unite ale Americii, BoomStartup, am primit, pe lângă mentoring, o anumită sumă de bani în schimbul unor pachete de acțiuni. A doua rundă de finanțare a venit din partea unui grup de business angels din România condus de Mălin Iulian Ștefănescu și Florin Vasilică. Suma cu care am fost finanțați este de 6 cifre în euro. Pentru acești bani, investitorii au primit pachete de acțiuni reprezentând aproximativ 10% din capitalul social al firmei”, spune pentru Profit.ro Ionuț Vlad, unul dintre cei doi fondatori ai Tokinomo Marketing.

Grupul german Daimler trimite din nou bani spre Clever Taxi. Anul trecut, compania a primit peste 1 milion de euro CITEȘTE ȘI Grupul german Daimler trimite din nou bani spre Clever Taxi. Anul trecut, compania a primit peste 1 milion de euro

În urma infuziilor de capital, noul acționariat al firmei este format din Ionuț Vlad - 48,73% și Laurențiu Cluve - 27,07%, cei doi fondatori ai companiei, Seed Accelerator Fund - 3,6% și Shaun Cunningham - 1,8%, care reprezintă fondul de investiții din SUA, Mihnea Stere (advisor) - 2,73%, investitorii Mălin Iulian Ștefănescu - 3,34%, Florin Vasilică - 3,34%, Mihai Guia - 1,33%, Cristian Lina - 1,33% și Radu Atanasiu - 1,33%, ceilalți membrii ai echipei Tokinomo având împreună 5,4%, respectiv Adrian Sandor - 1,8%, Bogdan Vitec - 1,8% și Cristian Mardare Pop - 1,8%.

Decizie a BNP Paribas pentru fosta IKB Leasing, abia preluată - compania va înceta să mai încheie contracte, toți angajații vor fi concediați CITEȘTE ȘI Decizie a BNP Paribas pentru fosta IKB Leasing, abia preluată - compania va înceta să mai încheie contracte, toți angajații vor fi concediați

Fondatorul Tokinomo spune că ideea produsului i-a venit în urma experienței din advertising si a lipsei de inovație a campaniilor in-store și susține că, în prezent, este cea mai eficientă soluție de promovare în magazine la nivel mondial.

ANALIZĂ Telekom reușește să întrerupă dominația RCS&RDS, liderul incontestabil din ultimii ani, la portabilitatea numerelor de telefonie fixă și urcă puternic pe mobil. RCS&RDS rămâne însă campionul pe mobil CITEȘTE ȘI ANALIZĂ Telekom reușește să întrerupă dominația RCS&RDS, liderul incontestabil din ultimii ani, la portabilitatea numerelor de telefonie fixă și urcă puternic pe mobil. RCS&RDS rămâne însă campionul pe mobil

Tokinomo este un dispozitiv de promovare a produselor în magazine, care utilizează senzori, mișcare, sunet și lumină pentru a da viață produselor fizice la raft, spune fondatorul companiei.

“Pe lângă soluția actuală, lucrăm deja la add-on-uri complementare, precum și la o altă soluție complet separată, dar care va servi tot clienți din piața de retail”, arată Ionuț Vlad.

Tranzacție: Firma în insolvență a fratelui lui Sebastian Ghiță vinde doi furnizori telecom unui SRL din Ploiești. Acțiunile - cedate la un preț surprinzător CITEȘTE ȘI Tranzacție: Firma în insolvență a fratelui lui Sebastian Ghiță vinde doi furnizori telecom unui SRL din Ploiești. Acțiunile - cedate la un preț surprinzător

El estimează că firma va atinge venituri de 1 milion de euro în acest an, iar peste doi ani speră că va atinge cel puțin 20 de milioane de euro.

În 2018, afacerile companiei au atins 180.000 euro, în creștere față de 55.000 euro în 2017.

viewscnt
Afla mai multe despre
tokinomo
advertising
finantare
seed accelerator fund
ernst&young