Producătorul auto britanic Aston Martin estimează o creștere de 37% a veniturilor în acest an, până la 815 milioane lire sterline (962 milioane euro), în principal datorită coupe-ului DB11, ultimul model dintr-o serie ajunsă celebră după aparițiile în seria de filme James Bond, informează Bloomberg.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Primul model din acestă serie este Aston Martin DB5, ajuns celebru după apariția în "Goldfinger", în 1964. Apoi, modelul DBS a apărut, în 1969, într-un alt film din seria James Bond, "On Her Majesty's Secret Service" (În slujba Majestății Sale).
În 1987, actorul Timothy Dalton a condus un V8 Volante în "The Living Daylights" (Cortina de fier). A urmat Vanquish, în 2002, în "Die Another Day" (Să nu mori azi), DBS V12 în 2006, în "Casino Royale", și DB10 în 2015, în "Spectre".
Compania britanică a înregistrat un avans al comenzilor de 48% pentru coupe-ul DB11 în ultimul trimestru al anului trecut, până la un total de 1.668 unități, în condițiile în care prețul de achiziție depășește 200.000 de euro. DB11 a fost prezentat la salonul auto de la Geneva, în luna martie a anului trecut.
Aston Martin vrea să lanseze câte un nou model la fiecare nouă luni, până în 2020, și să deschidă o nouă fabrică în Țara Galilor, în contextul în care are în plan listarea la bursă în anii următori.