INTERVIU Bogdan Hristescu, Director General Regional Euronet World Wide, despre premium în business

INTERVIU Bogdan Hristescu, Director General Regional Euronet World Wide, despre premium în business

Bogdan Hristescu

Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 23 apr 2020

Bogdan Hristescu este Director General Regional la Euronet World Wide, furnizor mondial de servicii de plată electronică, ce are sediul central în Leawood, Kansas.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

1. Cum vedeți dumneavoastră un produs și/sau un serviciu premium în general?

Într-o lume agitată, în continuă mișcare, puține sunt lucrurile care să ofere clientului o satisfacție reală și de durată. Trăim în era consumerismului care ne omoară încet, încet plăcerea de a gusta, încerca, proba în tihnă produsele pe care le dorim. 

Cred că aici e zona rămasă produselor și serviciilor premium, acelea care-ți oferă o experiență completă, care pe lângă produsul sau serviciul de calitate ireproșabilă, vin la pachet cu o emoție și creează dorința de a reveni permanent.

2. Ce părere aveți despre interacțiunea de până acum cu SARTO?

SARTO m-au readus în copilărie, la amintirile croitoriilor de altădată, la „ștaiful” cu care bărbații impuneau respect prin ținuta lor impecabil asortată și potrivită momentului, la primul costum și palton „la comandă” pe care l-am primit de la părinți. Au recreat un univers masculin, premium, exclusivist, dar care mă face sa revin cu plăcere și curiozitate, în care întâlnesc bărbati care, asemeni mie, apreciază clasicul etern.

3. Ce recomandări ați transmite unui business ce dorește să se poziționeze ca ofertant al serviciilor premium din România?

Să-și înțeleagă și să-și accepte clientul, să știe cu claritate cui se adresează produsele sau serviciile oferite și să fie în permanență atent și conștient de particularitățile acestui public, de nevoile, dorințele și chiar limitările sale. Să-și accepte cu eleganță și responsabilitate componenta de educare a clientului fără de care piața de servicii premium ar fi limitată și dificilă.

4. Cum anticipați că se va transforma industria în care activați într-o lume post-pandemie?

În industria serviciilor financiare sunt două tendințe deja începute ce se accelerează în contextul pandemic curent, dar mai ales după.

Pe de o parte digitalizarea acestor servicii, începută de câțiva ani prin presiunea fintech-urilor, se va accelera. Interacțiunile cu clienții finali se vor muta curând exclusiv în zona digitală, dacă n-au făcut-o deja.

În al doilea rând, în acest context, jucătorii din aceast domeniu și în special băncile vor avea nevoie de soluții tehnologice avansate și flexibile cu care să facă față acestei digitalizări accelerate. Ceea ce va duce, în opinia mea, la o creștere a tendinței de externalizare a multor procese și soluții tehnice.

viewscnt
Afla mai multe despre
bogdan hristescu
euronet world wide
sarto