La 15 mai, platforma americană a lansat un documentar despre atacantul Real Madrid, Vinicius Junior, intitulat „Baila, Vini”. Filmul prezintă cariera brazilianului de la debutul său la Flamengo.
În special, apar scene la stadionul Mestalla din Valencia, în care suporterii locali scandau, potrivit documentarului, „maimuță, maimuță” către Vinicius, în loc de „diot, imbecil”.
O secvență care nu a fost pe placul clubului, care acuză platforma de streaming că a manipulat imaginile stadionului său și, astfel, i-a pătat imaginea, scrie News.ro

Într-un mesaj publicat pe rețeaua socială X, clubul a cerut public, la câteva zile după lansarea filmului, anularea sau rectificarea acestuia:
„În fața nedreptății și minciunilor față de suporterii Valencia CF, clubul solicită în scris o rectificare imediată din partea producătorilor documentarului, pentru faptele petrecute la Mestalla care nu corespund realității.
Adevărul și respectul față de suporterii noștri trebuie să prevaleze. Valencia CF își rezervă dreptul de a întreprinde orice acțiune în justiție.”

În fața lipsei de reacție, clubul spaniol a sesizat tribunalul din Valencia.
Acesta a fost susținut și de sindicatul majoritar al Poliției Naționale Spaniole, care și-a exprimat „respingerea fermă a insinuărilor rasiste conținute în documentarul Netflix difuzat recent despre jucătorul Real Madrid Vinicius Junior, care pune la îndoială profesionalismul și neutralitatea agenților Poliției Naționale”.
Față de aceeași perioadă a anului trecut, veniturile companiei au crescut cu 16%. Veniturile nete pentru acest trimestru au fost de 3,1 miliarde de dolari sau 7,19 dolari pe acțiune, în creștere de la 2,1 miliarde de dolari respectiv 4,88 dolari pe acțiune.
Compania a avut o marjă operațională de 34,1% în al doilea trimestru, în creștere cu aproape trei procente față de trimestru anterior și aproape șapte procente față de aceeași perioadă din urmă cu un an. Pentru întreg anul, compania se așteaptă la venituri cuprinse între 44,8 miliarde de dolari și 45,2 miliarde de dolari.

Netflix a subliniat faptul că anul acesta își va dubla veniturile din reclame (fără să spună cum) și că, în a doua parte a acestui an, va începe să implementeze ceea ce numește reclame interactive.
În prima jumătate a anului, abonații au însumat 97 de miliarde de ore în care au urmărit conținutul platformei, cu Adolescence pe primul loc, urmat de sezon al doilea din Squid Game.