Firmele care produc afișe electorale, materiale de propagandă online, cercetări sociologice sau închiriază spații pentru evenimente înaintea alegerilor vor primi bani din partea partidelor în limita unui plafon care nu va putea depăși 30-50% din totalul cheltuielilor electorale, limite introduse de Guvern în legislația care reglementează finanțarea partidelor.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Astfel, hotărârea adoptată de Guvern stabilește că partidele politice, organizațiile cetățenilor aparținând minorităților naționale și candidații independenți pot efectua numai următoarele tipuri de cheltuieli electorale: cheltuielile pentru producția și difuzarea materialelor de propaganda electorală la radio, televiziune și în presa scrisă în cuantum de maximum 40% din totalul cheltuielilor electorale care pot fi efectuate; cheltuielile pentru producția și difuzarea materialelor de propaganda electorală online, în cuantum de maximum 30%, cheltuielile pentru cercetări sociologice - maximum 30%, cheltuielile pentru afișe electorale - maximum 20%, cheltuieli pentru broșuri, pliante și alte material de propagandă electorală tipărite - maximum 50% și cheltuieli pentru închirierea de spații și echipamente și cheltuieli de protocol destinate organizării de evenimente cu tematică politică, economică, culturală sau social, pentru transport și cazare, pentru asistență juridică și alte tipuri de consultanță, precum și pentru plata serviciilor mandatarilor financiari - maximum 30% din totalul cheltuielilor electorale care pot fi efectuate.
În prezent, nu există astfel de limitări.
Cheltuielile electorale pot fi efectuate numai prin virament bancar.