Clienții magazinelor de haine sau încălțăminte remarcă faptul că angajații nu promovează vânzarea

Clienții magazinelor de haine sau încălțăminte remarcă faptul că angajații nu promovează vânzarea
Profit.ro
Profit.ro
scris 27 feb 2017

Mai mult de jumătate dintre clienții magazinelor de haine sau încălțăminte remarcă faptul că angajații nu le-au propus alte produse ori accesorii și nici nu au primit reduceri suplimentare, un semnal pentru antreprenori că aceștia nu promovează vânzările, iar o treime consideră că entuziasmul, atitudinea și calitatea serviciilor oferite de angajați lasă de dorit.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.

În același timp, peste 20% dintre femeile din România spun că petrec mai puțin timp decât bărbații în fața caselor de marcat, reiese dintr-un studiu realizat de compania austriacă specializată în domeniul relațiilor cu clienții 4Service Group, în magazinele de îmbrăcăminte, preluat de news.ro.

Studiul, efectuat în perioada iunie-decembrie 2016, în cele mai cunoscute magazine de îmbrăcăminte, arată că cei mai fideli clienți ai unei mărci sunt cumpărătorii de vârstă mijlocie.

Companiile private cresc salariile în 2017 mai mult decat anticipau. Cele mai mari majorări, în retail CITEȘTE ȘI Companiile private cresc salariile în 2017 mai mult decat anticipau. Cele mai mari majorări, în retail

Aproape 47% dintre români de vârstă mijlocie preferă să-și cumpere hainele de la același retailer, spre deosebire de cei tineri.

Cercetarea 4Service Group mai arată că tinerii din România cu vârstele cuprinse între 26-35 de ani sunt cei mai nemulțumiți de serviciile primite. Majoritatea obiecțiilor ridicate provin din partea tinerelor, care sunt cu 21% mai exigente decât bărbații.

O altă nemulțumire a cumpărătorilor este legată de faptul că angajații nu îi bagă în seamă și nu îi ajută să ia o decizie în privința hainelor.

Peste 30% dintre respondenții din România sunt de părere că entuziasmul, atitudinea și calitatea serviciilor oferite de angajați lasă de dorit.

Femeile sunt, în general, mai critice decât bărbații din acest punct de vedere.

Cristalex aduce în România o băutură tradițională din perioada prohibiției CITEȘTE ȘI Cristalex aduce în România o băutură tradițională din perioada prohibiției

Cu toate acestea, românii nu se plâng de competențele vânzătorilor din magazinele de haine sau încălțăminte. Cel puțin 43% dintre subiecții studiului au apreciat competența personalului drept bună.

Un lucru care ar trebui să le dea de gândit antreprenorilor este faptul că angajații din magazinele de îmbrăcăminte sau încălțăminte nu promovează vânzările.

Astfel, 60% dintre cei chestionați au spus că nu le-au fost propuse alte produse, accesorii și nici nu au primit reduceri suplimentare. Femeile s-au plâns cel mai mult de acest lucru.

Mai mult de jumătate dintre cumpărătorii cu vârste cuprinse între 35-45 de ani au declarat că li s-au propus alte produse.

Studiul mai arată că aproape jumătate dintre cumpărători consideră atmosfera din magazin ca fiind excelentă, iar designul cabinelor de probă ale celor mai cunoscute branduri i-au surprins în mod plăcut.

Cercetarea a avut la bază vizitele de mystery shopping în magazinele a 10 dintre cei mai cunoscuți retaileri de fashion din 34 de țări, printre care și România, unde au participat 183 de respondenți.

viewscnt
Afla mai multe despre
imbracaminte
incaltaminte
retail
magazine