Televiziunea Română a lansat un concurs de proiecte pentru emisiunea “Revelion 2018”, care va avea un buget de aproximativ 40.000 de euro, înscrierile adresându-se autorilor, realizatorilor și producătorilor interni și externi și urmând să se încheie pe 25 iulie, la ora 16.00.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Proiectele trebuie să fie trimise pe adresa de e-mail direcția.programe@tvr.ro cu mențiunea ”Proiect pentru emisiunea Revelion 2018” sau să fie depuse la Registratura TVR. Rezultatele vor fi anunțate până pe 1 august, potrivit site-ului TVR, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Trump susține că este prezidențial într-un sens modern, în încercarea de a apăra comunicarea sa prin TwitterProiectele trebuie să fie concise, la obiect, de cel mult cinci pagini și trebuie să cuprindă detalii despre: format/conținut, propuneri de prezentatori, devizul estimativ, necesarul tehnico-artistic, calendarul de producție, datele de contact ale autorului sau ale casei de producție și, dacă este cazul, posibilitățile de sponsorizare.
TVR cere o emisiune complexă, de tip divertisment, adresată tuturor telespectatorilor care vor să petreacă Revelionul împreună cu prietenii, într-o atmosferă relaxată, de bună dispoziție și umor, informează site-ul TVR.
”Intenție: Societatea Română de Televiziune, consecventă misiunii sale de a fi alături de publicul telespectator în cele mai importante momente și evenimente și continuând tradiția ultimilor 61 de ani, intenționează să difuzeze, în noaptea dintre anii 2017-2018, o emisiune complexă, de tip divertisment, adresată tuturor telespectatorilor care vor să petreacă Revelionul împreună cu prietenii de acasă și de la TVR, într-o atmosferă relaxată, de bună dispoziție și umor. În același timp, Televiziunea Română dorește să își păstreze poziția în top 3 programe de Revelion, obținută anul trecut”, au transmis reprezentanții TVR.
Show-ul de divertisment va trebui să aibă o durată cuprinsă între 240 și 300 de minute și să se încadreze într-un buget estimativ de aproximativ 40.000 de euro.
Publicul țintă al emisiunii este reprezentat de toate categoriile de vârstă, toate grupele de venituri și de studii.
TVR pune la dispoziție, dacă este necesar, studiourile și alte facilități, în funcție de posibilități și calendarul de producție.