Mazars lansează o nouă filozofie de brand

Mazars lansează o nouă filozofie de brand
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 23 oct 2020

Mazars, firma internațională de audit și consultanță fiscală și financiară, își dezvăluie astăzi noua sa identitate de brand, în peste 90 de țări și teritorii, marcând o etapă importantă în evoluția companiei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Noul brand reflectă dorința Mazars de a oferi o alternativă unică pe piața serviciilor financiare și reafirmă angajamentul companiei de a construi o lume echitabilă, prosperă și sustenabilă.

„Sunt foarte încântat să dezvălui noua noastră identitate de brand și poziționare, după doi ani de discuții substanțiale atât cu partenerii, angajații și clienții noștri, cât și cu celelalte părți implicate. Noua filozofie de brand reflectă organizația prezentă, dar și misiunea către care tindem în viitor. Nivelul înalt de expertiză ne permite să deservim clienți globali și locali din întreaga lume, rămânând, în același timp, fideli unei  abordări agile, personale și distincte. Lucrăm ca o singură echipă unită, iar acest fapt ne permite să oferim un serviciu personalizat, la același nivel calitativ, fiecărui client, oriunde s-ar afla, bazându-ne pe cunoștințele locale, diversitatea culturală și perspectiva globală.”, a menționat Hervé Hélias, CEO & Chairman, Mazars.

Mazars a realizat o creștere echilibrată și o dezvoltare sustenabilă 

 Mazars lansează noul brand pe baza unei creșteri constante și a unei dezvoltări durabile, care reflectă poziția sa puternică pe piață. Anul trecut, firma internațională de audit și consultanță fiscală și financiară a înregistrat venituri de 1,8 miliarde de euro (cf. exercițiului financiar 2018/2019), în creștere cu 10,4% (excluzând impactul Forex de +0,2%), comparativ cu exercițiul financiar anterior. Creșterea veniturilor în 2018/2019 a fost susținută de o creștere organică puternică de 9,0%.

Noul brand reflectă, de asemenea, evoluția Mazars într-un grup internațional, prezent acum în peste 90 de țări și teritorii, cu aproape 25.000 de angajați în întreaga lume. Mazars North America Alliance aduce încă 16.000 de profesioniști, care susțin clienții internaționali și își desfășoară activitatea în SUA și Canada. Extinderea internațională a companiei se reflectă și în nivelul geografic al surselor de venit: mai mult de o treime din veniturile Mazars provin acum din afara Europei. Asia-Pacific s-a bucurat de cea mai mare rată de creștere de 22,6% în 2018/2019, iar această regiune reprezintă acum aproximativ 15% dintre veniturile totale ale Mazars.  

„În 75 de ani, principiile noastre nu s-au schimbat, însă firma noastră a făcut-o. În ultimii zece ani ne-am dublat dimensiunea, iar diversitatea ofertelor, clienților și talentelor noastre a crescut odată cu noi. Astăzi, audităm în întreaga lume aproape 2.000 de companii listate la bursă; asistăm 30% dintre companiile listate în Franța, iar în China deservim aproape 140 de companii mari. În același timp, susținem peste 50.000 de întreprinderi private și afaceri de familie, de la start-up-uri până la clienți internaționali.”, a menționat Hervé Hélias, CEO & Chairman, Mazars.

„În România, am sărbătorit recent 25 de ani de servicii integrate de audit și consultanță, ancorate în responsabilitate, asumare și conștiință socială. Începând de astăzi, noua noastră identitate de brand se arată lumii întregi. Ne-am dezvoltat într-un mod sustenabil amprenta locală, răspunzând nevoilor clienților și condițiilor evolutive ale pieței, rămânând mereu fideli valorilor și culturii noastre. Cu toate acestea, succesul în afaceri nu este suficient, trebuie să contribuim și mai mult pentru a construi o lume echilibrată generațiilor viitoare.”, a menționat Dino Ebneter, Country Managing Partner, Mazars România.

Mazars oferă o perspectivă diferită și echilibrată   

Mazars aduce o perspectivă cu adevărat diferită pe piața de audit și consultanță fiscală și financiară, iar acest lucru se reflectă în noua sa filozofie de brand, colaborând cu agilitate la scară globală și fiind recunoscută pentru diversitatea și calitatea profesioniștilor săi.

„Universitatea Mazars tocmai a primit acreditarea CLIP (The Corporate Learning Improvement Process) pentru a doua oară. Aceasta este cea mai importantă recunoaștere pentru universitățile corporative, iar noi avem o responsabilitate față de oamenii noștri. A-i ajuta să se dezvolte ca experți și a le acorda putere este esențial pentru a ne deservi clienții, conform celor mai înalte standarde, și pentru a rămâne, în același timp, un angajator preferat.”, a menționat Hervé Hélias, CEO & Chairman, Mazars.

Firma continuă să investească în audit - expertiză, tehnologie, controlul calității - și să modeleze activ dialogul care susține o industrie integră și sustenabilă. „O industrie care are nevoie de inovație și de reglementare, de standarde de calitate consistente și de opțiuni.”, explică Hervé Hélias. În timp ce auditul reprezintă aproape 50% din activitatea sa, Mazars și-a dezvoltat o gamă de servicii în contabilitate, fiscalitate, consultanță financiară și juridică, fiind convinși că această diversitate de expertiză este extrem de relevantă pentru companii, indiferent de dimensiunea lor, acestea având nevoie să reziste pe piețele economice și să se dezvolte într-un mod sustenabil.

Noua promisiune de brand reafirmă, de asemenea, scopul și valorile de lungă durată ale Mazars: integritate, responsabilitate și asumare. Angajamentul său de a construi o lume echitabilă și prosperă este susținut de principiile companiei în inovație, de rolul pe care serviciile financiare îl pot avea în atenuarea efectelor schimbărilor climatice, precum și de o definiție comună a calității confirmată de întreaga profesie.
„Suntem cu toții incredibil de mândri de compania noastră, de parcursul său și de noul brand Mazars. Această nouă identitate este construită pe ADN-ul firmei, întărind cine suntem, modul în care lucrăm și ceea ce ne face diferiți. Aceasta reflectă moștenirea noastră și abordarea integrată, combinând acoperirea internațională cu rădăcinile locale adânci; simțul nostru de responsabilitate față de acest domeniu; expertiza tehnică de lungă durată și calitatea pe care o oferim; focusul și respectul reciproc pe care îl avem față de clienții noștri, calitatea umană unică pe care o apreciază, încrederea și asigurarea pe care o oferim acestora; și angajamentul nostru de a face ceea ce trebuie.”, a menționat Cécile Kossoff, Chief Brand, Marketing, and Communications Officer, Mazars.

Mazars este un parteneriat internațional, ce oferă servicii integrate de audit și consultanță contabilă, fiscală și financiară*. Operând în peste 90 de țări și teritorii din întreaga lume, ne bazăm pe expertiza a 40.400 de profesioniști - 24.400 în parteneriatul integrat Mazars și 16.000 prin Mazars North America Alliance - pentru a asista clienți de toate dimensiunile, în fiecare etapă a dezvoltării lor.

În România, Mazars are o experiență de 25 de ani în audit, servicii de consultanță fiscală, financiară, contabilă, HR și salarizare. Puterea noastră constă în oamenii cu care lucrăm - echipa locală cuprinde 230 de profesioniști.

*unde este permis de legislația în vigoare a țării

viewscnt
Afla mai multe despre
mazars
audit
consultanta fiscala