AT&T discută cu Discovery combinarea activelor lor în domeniul conținutului. Acordul ar crea un gigant al divertismentului care ar avea capacitatea de a concura mai bine Netflix și Walt Disney

AT&T discută cu Discovery combinarea activelor lor în domeniul conținutului. Acordul ar crea un gigant al divertismentului care ar avea capacitatea de a concura mai bine Netflix și Walt Disney
scris 17 mai 2021

Operatorul american de comunicații mobile AT&T discută cu Discovery combinarea activelor lor în domeniul conținutului, potrivit unor persoane apropiate situației, citate de Bloomberg.

Acordul propus ar putea crea un gigant al divertismentului care ar avea capacitatea de a concura mai bine Netflix și Walt Disney.

AT&T și Discovery au refuzat să comenteze, scrie News.ro.

VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Dan Fați, CEO Dacris: Firmele se pregătesc pentru revenirea angajaților la birouri. Tombole cu premii, ciocolată, mic dejun pentru cine vine la birou. Pandemia a sporit gradul de suprasolicitare de trei ori, la 25% CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Dan Fați, CEO Dacris: Firmele se pregătesc pentru revenirea angajaților la birouri. Tombole cu premii, ciocolată, mic dejun pentru cine vine la birou. Pandemia a sporit gradul de suprasolicitare de trei ori, la 25%

AT&T deține deja  branduri populare în afacerile de divertisment, cum ar fi HBO, HBO Max, CNN și multe altele, prin intermediul diviziei sale WarnerMedia.

HBO și HBO Max au 63,9 milioane de abonați, comparativ cu cei 100 de milioane ai Disney+ (deținută de Walt Disney) și cei 207,6 milioane de abonați ai Netflix.

Discovery, care are în portofoliul său posturile TV Animal Planet, HGTV și Discovery Channel, este disponibil pentru 88,3 milioane de gospodării din Statele Unite.

viewscnt
Afla mai multe despre
at&t
discovery