Zara intră în afacerile cu haine second-hand

Zara intră în afacerile cu haine second-hand
Profit.ro
Profit.ro
scris 21 oct 2022

Magazinele Zara vor intra pe piața hainelor second-hand, marca spaniolă anunțând că va începe să ofere servicii de reparații, revânzare și donare a hainelor în Marea Britanie, transmite Bloomberg.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Din 3 noiembrie, cumpărătorii vor putea să își repare articolele de îmbrăcăminte Zara achiziționate în orice sezon anterior, incluzând înlocuirea nasturilor, a fermoarelor și efectuarea de cusături. În plus, clienții britanici vor putea să își revândă hainele Zara purtate utilizând o nouă platformă și pot dona hainele de la orice brand în scopuri caritabile, scrie Agerpres.

Zona euro a evitat la limită prima inflație de două cifre din istoria sa CITEȘTE ȘI Zona euro a evitat la limită prima inflație de două cifre din istoria sa

Decizia de a prelungi viața hainelor este o modificare importantă pentru Zara, marcă renumită pentru abordarea sa de tip fast-fashion. Însă lanțul de magazine deținut de grupul Inditex SA, cel mai mare retailer mondial de îmbrăcăminte, a decis să reacționeze la presiunile pentru a deveni mai sustenabil, în condițiile în care industria textilă este responsabilă pentru aproximativ 10% din emisiile globale de CO2.

Compania a subliniat că inițiativa va contribui la reducerea risipei și consumului de materii prime dar nu a clarificat dacă va extinde serviciul și pe alte piețe.

Platforma de revânzare a hainelor purtate va fi organizată pe categorii de produse, cu informații detaliate pentru fiecare articol, inclusiv o fotografie furnizată de vânzător iar informațiile privind produsul original vor fi furnizate de Zara.

Inditex are 100 de magazine în Marea Britanie, dintre care 60 sunt magazine Zara.

În primul semestru al anului în curs, vânzările Inditex au crescut cu 24,5%, până la 14,8 miliarde de euro, iar profitul net a crescut cu 41% până la 1,8 miliarde de euro.

În România, la finele lui 2018, rețeaua Inditex era formată din 57 de magazine, cu brandurile Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home și Massimo Dutti. 

viewscnt
Afla mai multe despre
zara
hane second-hand