Digitalizare in pandemie

Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

26 aug 2021

Digitalizarea rapidă și de amploare a fost răspunsul concret al companiilor la restricțiile impuse de pandemia de coronavirus, demers care a vizat atât procesele interne, cât și relația cu clienții. Într-un interval record de timp, companiile au implementat programe pentru munca de la distanță pentru aproape toți angajații. În paralel, relația cu clienții a fost adaptată la noua realitate, la dispoziția consumatorilor fiind puse o serie de instrumente digitale, cum ar fi plata online, consultanți virtuali sau semnătura electornică.

  • Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie
    Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie
    19 aug 2021

    Startup-urile proptech, care îmbină tehnologia cu imobiliarele, au început să apară și în România cu puțin timp înainte de debutul pandemiei, însă criza sanitară a fost cea care le-a stimulat, iar acum marii investitori imobiliari le consideră necesare. Ca exemplu, Bright Spaces, platforma românească de leasing și management al spațiilor comerciale, lansată în 2019, se pregătește acum pentru o nouă rundă de finanțare care să îi permită deschiderea a cel puțin un birou de vânzări în Europa de vest, în următorul an.

  • Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial
    Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial
    12 iul 2021

    Digitalizarea rapidă și de amploare a fost răspunsul concret al companiilor la restricțiile impuse de pandemia de coronavirus, demers care a vizat atât procesele interne, cât și relația cu clienții. Într-un interval record de timp, companiile au implementat programe pentru munca de la distanță pentru aproape toți angajații. În paralel, relația cu clienții a fost adaptată la noua realitate, la dispoziția consumatorilor fiind puse o serie de instrumente digitale, cum ar fi plata online, consultanți virtuali sau semnătura electornică.