SelfPay, jucător pe piața locală de stații de plată de tip self-service, a înregistrat în primul semestru al anului o cifră de afaceri de 42 milioane lei, în creștere cu 23% față de perioada similară a anului trecut. În același timp, compania a raportat un profit net de 0,7 milioane de lei.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Se remarcă o creștere a volumelor tranzacțiilor aferente serviciilor din industria financiară și a loialității clienților din zona de plăți facturi.
CITEȘTE ȘI Brandul cu rădăcini scandinave Marc O'Polo intră în România cu primul magazin În primele șase luni, compania a procesat 5,8 milioane de plăți, în valoare de peste 900 de milioane de lei, înregistrând o creștere de 130% față de aceeași perioadă a anului precedent.
De asemenea, rețeaua SelfPay a crescut cu 26%, depășind 4.200 de Stații de Plată la finalul lunii iunie 2019, față de nivelul de 3.344 de Stații de Plată, la finele primului semestru de anul trecut.
Zebrapay, compania care deține și operează brandul SelfPay, și-a lansat operațiunile pe piața locală în 2009.