SelfPay, fostul ZebraPay, își ridică afacerile

Companii   
SelfPay, fostul ZebraPay, își ridică afacerile

Adrian Badea, CEO SelfPay

SelfPay, jucător pe piața locală de stații de plată de tip self-service, a înregistrat în primul semestru al anului o cifră de afaceri de 42 milioane lei, în creștere cu 23% față de perioada similară a anului trecut. În același timp, compania a raportat un profit net de 0,7 milioane de lei.

Se remarcă o creștere a volumelor tranzacțiilor aferente serviciilor din industria financiară și a loialității clienților din zona de plăți facturi. 

Urmărește-ne și pe Google News
Brandul cu rădăcini scandinave Marc O\'Polo intră în România cu primul magazin CITEȘTE ȘI Brandul cu rădăcini scandinave Marc O'Polo intră în România cu primul magazin
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

În primele șase luni, compania a procesat 5,8 milioane de plăți, în valoare de peste 900 de milioane de lei, înregistrând o creștere de 130% față de aceeași perioadă a anului precedent.

De asemenea, rețeaua SelfPay a crescut cu 26%, depășind 4.200 de Stații de Plată la finalul lunii iunie 2019, față de nivelul de 3.344 de Stații de Plată, la finele primului semestru de anul trecut.

Zebrapay, compania care deține și operează brandul SelfPay, și-a lansat operațiunile pe piața locală în 2009.

În aprilie 2018, ZebraPay, companie de tehnologie specializată în furnizarea de soluții de plată de tip self-service, a devenit SelfPay, în urma unui proces de rebranding de 350.000 de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
selfpay
zebrapay