Google lansează un comparator de prețuri

Google lansează un comparator de prețuri
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 26 oct 2020

Serviciul de cumpărături al Google va oferi utilizatorilor două instrumente foarte utile pentru achizițiile online - un comparator de prețuri și o funcție de urmărire a acestora.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.
Cum să profiți de prețurile speciale ale pachetelor de service BMW CITEȘTE ȘI Cum să profiți de prețurile speciale ale pachetelor de service BMW

La timp pentru Black Friday, Google anunță două facilități care vor ajuta utilizatorii, în timp, să facă diferența între reducerile reale și cele venite ca urmare a creșterii prețurilor în prealabil.

Price Insights este o funcție care va ajuta utilizatorul să-și dea seama dacă prețul unui produs este peste sau sub media practicată în magazine. Același instrument va arăta unde poate fi găsit mai ieftin un anumit produs.

Mazars lansează o nouă filozofie de brand CITEȘTE ȘI Mazars lansează o nouă filozofie de brand

Al doilea instrument permite utilizatorului să urmărească evoluția prețului pentru un anumit produs în timp. Astfel, acesta își va da seama dacă este momentul potrivit pentru achiziție sau e mai bine să aștepte scăderea prețului.

Ambele instrumente vor fi disponibile în secțiunea Shopping a Google.

FOTO Oportunitate de investiție: OMV Petrom SA scoate la vânzare mai multe proprietăți de interes în București și în țară CITEȘTE ȘI FOTO Oportunitate de investiție: OMV Petrom SA scoate la vânzare mai multe proprietăți de interes în București și în țară

Prin lansarea celor două instrumente, gigantul american va concura direct cu serviciile și aplicațiile care au ocupat până acum această nișă și, foarte probabil, le va scoate din afaceri pe multe dintre acestea.

Studiul EY ”Revenirea la muncă. Noile condiții”: 60% dintre angajatori consideră că afacerea lor se află într-o „mare dificultate” din cauza Covid-19 CITEȘTE ȘI Studiul EY ”Revenirea la muncă. Noile condiții”: 60% dintre angajatori consideră că afacerea lor se află într-o „mare dificultate” din cauza Covid-19

Pe de altă parte, instrumente precum Pricy oferă un set mai bogat de funcții pentru urmărirea prețurilor, prin care utilizatorii pot face comparații rapide între prețurile practicate de magazinele online, dar pot vedea și evoluția pe termen mediu și lung a prețurilor pentru a evita o achiziție atunci când un preț este prea sus.

viewscnt
Afla mai multe despre
google
shopping
preturi