Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a crescut în primele nouă luni ale anului, atât ca serie brută cu 8,4%, cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu 7,7%, față de aceeași perioadă a anului trecut, arată datele publicate de Institutul Național de Statistică (INS).
Rețeaua de retail La Cocoș atenționează asupra unei tentative de înșelăciune lansate pe rețelele de socializare în numele companiei, sub forma unei false oferte, în legătură cu care va sesiza autoritățile cerând stoparea acestor tentative de fraudă, identificarea autorilor și tragerea lor la răspundere.
Brandul Morshynska, cea mai bine vândută apă minerală din Ucraina, va intra pe piața din România, principala țintă urmând să fie retailul, alături de restaurante, arată termene.ro.
Un aliment practic indispensabil și la îndemâna oricui, cartoful riscă să fie supus unei crize. Aceasta din cauza prețului în creștere pe piețele internaționale, pe fondul producției mai scăzute din acest an, conform Il Sole 24ore.
Conform Camerei de Comerț a SUA, produsele contrafăcute costă economia internațională mai mult de 500 de miliarde de dolari anual, relatează WWD.
Discounterul german Penny își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 384 din România, magazin în Filipeștii de Pădure, județul Prahova.
IKEA România numește noi Market Manageri pentru magazinele Băneasa și Pallady București, responsabili în același timp și de supervizarea altor puncte de contact cu clienții din țară, așa cum sunt punctele de ridicare comenzi și studioul de planificare și comandă.
Mai întâi a fost Black Friday, apoi Cyber Monday. Acum, consumatorii însetați de oferte au un motiv să cumpere online încă o zi. Este vorba despre ”Travel Tuesday”, sau Marțea Călătoriilor, prima marți după vacanța americană de Ziua Recunoștinței, îi vizează pe cei care caută reduceri la călătorii, mai degrabă decât televizoare cu ecran plat, relatează CNBC.
Nu mai puțin de 80% din bugetul de achiziții de materii prime la compania care operează lanțurile KFC, Pizza Hut și Taco Bell merge către furnizorii români. „Noi ne dorim să fie cât mai mulți – dacă se poate toți – să fie locali”, spune CEO-ul companiei.
Fryday, lanț românesc de fast-food fondat de suceveanul Lucian Florea în 2019, vrea să deschidă 8 restaurante în mall și 4 drive-thru-uri în 2024, în orașe în care prezența marilor jucători din segmentul de QSR (quick-service restaurant), precum McDonald’s, KFC sau Burger King este mai redusă sau chiar inexistentă.