Retailerul francez Carrefour anunță pentru România o serie de reduceri, cuprinse între 5% și 25%, pentru 1.500 de produse.
Comerțul electronic ajunge la 3,32% din PIB-ul României în 2024, în timp ce Grecia este lider în regiunea Europei Centrale și de Est cu 7,87%.
Retailerul german Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Oradea.
Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a înregistrat o creștere de 8,6%, ca serie brută, în 2024, comparativ cu anul anterior, arată datele publicate de Institutul Național de Statistică (INS).
Parteneriatul reprezintă și extinderea One United Properties la nivel național.
Nestlé a decis să întrerupă producția de KitKat V, varianta vegan a celebrului desert.
Prețurile produselor vândute de retailerii online Shein, Temu și Amazon Haul ar putea crește pentru cumpărătorii americani, după ce președintele Statelor Unite, Donald Trump, a eliminat o scutire fiscală care permitea livrarea fără taxe vamale a pachetelor de valoare mică din China, au declarat analiști și experți din industrie, citați de Reuters.
Producătorul român de cosmetice Farmec a fost amendat cu 5.000 de euro de autoritatea pentru protecția datelor personale (ANSPDCP), după ce în urma unui atac cibernetic, a fost accesată o bază de date cu utilizatori și administratori ai site-ului operatorului, fapt care a condus la extragerea de date din sistemul de evidență menționat.
Românii își sincronizează achizițiile cu zilele de salariu, cele mai multe tranzacții fiind înregistrate în jurul zilelor de 5 și 20 ale lunii. Intervalul orar preferat pentru cumpărături este între 11:00 și 13:00, când predomină cumpărăturile planificate, iar serile sunt rezervate pentru achiziții rapide după programul de muncă.
PENNY România își continuă expansiunea națională și inaugurează al treilea magazin din Slobozia.