Grupul Stadio Hospitality Concepts (SHC), care operează în prezent șapte restaurante și un spațiu propriu de producție - Stadio Universitate, Stadio Unirii, Stadio Herăstrău, Nor, Cișmigiu Bistro, 18 Lounge și, cel mai recent, Vacamuuu – a finalizat 2024 cu o cifră de afaceri de 92 de milioane de lei, în creștere cu 12,5 față de anul anterior, acesta fiind și cel mai bun an din istoria companiei.
Metro România, parte din grupul german multinațional Metro, liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, specializat în deservirea clienților HoReCa și a comercianților independenți, și-a dublat afacerile în ultimii 10 ani, depășind pragul de 10 miliarde de lei în 2023, de la aproape 4,5 miliarde de lei în 2014.
Profit.ro a scris încă din 2019 că familia Pogonaru se pregătea să scoată Veranda Mall la vânzare, după stabilizarea traficului de clienți. Atunci, Andrei Pogonaru spera ca mall-ul să ajungă la o cifră de afaceri de 10 milioane de euro.
Gigantul anglo-olandez din industria bunurilor de larg consum Unilever, al doiea producător mondial, după Nestle, confirmă că va închide fabrica de înghețată Denny din Veliko Târnovo (Bulgaria), la 7 ani după ce a cumpărat-o, și va muta producția în România, unde a cumpărat fabrica Betty Ice, în Suceava.
China a fost considerată, în 2024, ca fiind epicentrul performanței slabe a pieței de lux.
Retailerul german Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea a trei noi magazine, în Sibiu, Suceava și Bascov.
Gigantul anglo-olandez din industria bunurilor de larg consum Unilever, al doiea producător mondial, după Nestle, închide fabrica de înghețată Denny din Veliko Târnovo (Bulgaria), la 7 ani după ce a cumpărat-o, existând posibilitatea ca producția să fie mutată în România.
Retailerul german Kaufland, cea mai mare rețea de hipermarketuri din România, își extinde prezența la nivel național și deschide al doilea magazin din orașul Bragadiru, județul Ilfov.
Creșterea unei afaceri este puternic influențată de brandul pe care îl creează în piață, astfel că, businessurile au nevoie de branduri puternice, sustenabile, care să aibă credibilitate și să înspire oamenilor încredere și siguranță, spune, la Profit.ro TV, Cătălin Pațachia, Country Manager Offerista Group România, companie de marketing digital, care atinge până la 39,5 milioane de consumatori lunar și ajută comercianții să atragă mai multe vizite în magazine prin comunicarea digitală a serviciilor.
Retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă JYSK va deschide în februarie și martie patru noi magazine și va ajunge astfel la 150 de unități în România. Compania și-a stabilit ca obiectiv deschiderea a circa 15 magazine pe an, cu planul de a ajunge la o rețea formată din 200 de centre.