Intrarea completă a României în spațiul Schengen, fără controale la frontierele terestre, aeriene și maritime, oferă un nou impuls comerțului transfrontalier.
Producătorul ucrainean de hrană pentru animale de companie Kormotech, lider pe piața de origine, a vândut anul trecut în România produse în valoare de aproape 10 milioane de euro. Piața românească este una strategică și prioritară pentru Kormotech, care și-a fixat ca obiectiv atragerea unei cote de peste 10% din vânzările totale înregistrate local în acest domeniu.
Retailerul suedez H&M a decis o „remaniere” a portofoliului său de magazine pe piețele consacrate, urmând să deschidă unități doar pe cele aflate în dezvoltare.
CEO-ul retailerului irlanedz de îmbrăcăminte Primark, Paul Marchant, și-a dat demisia cu efect imediat după ce a recunoscut „o eroare de judecată” în timpul unei interacțiuni cu o femeie, pe rețelele de socializare.
McDonald’s lansează în România o campanie, numită Open Days.
Lanțul croat de restaurante Submarine Burger, a cărui extindere în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, a preluat o participație majoritară în lanțul românesc VIVO Fusion Food Bar, care operează inclusiv în Aeroportul Otopeni.
Producătorul de bere artizanală Ground Zero, activ pe piața din România de 10 ani, intră în segmentul berilor de volum prin lansarea „Deranj Doar o Bere”, un lager blond de tip Helles.
Retailerul ucrainean Kormotech, lider de piață la producția de hrană pentru animale de companie, ia în calcul construirea unei fabrici în România, anunță Ihor Paranyak, director operațional.
Retailerul polonez de încălțăminte CCC Group, proprietar al lanțului de magazine CCC din România, aduce în România și brandul Worldbox, furnizor de încălțăminte și haine de stradă.
Brandul Holland & Barrett, lanț britanic de magazine cu suplimente alimentare și mâncare vegan, pregătește deschiderea primelor magazine proprii din România, semnalează presa elenă, confirmând informațiile anunțate anterior de Profit.ro.