CONFIRMARE FOTO Lanțul Burger King a lansat planul de relansare pe piața din România

CONFIRMARE FOTO Lanțul Burger King a lansat planul de relansare pe piața din România
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 23 aug 2019

Lanțul de fast-food Burger King pregătește deschiderea în perioada imediat următoare, prin intermediul dezvoltatorului de restaurante AmRest, a unui nou restaurant în București, operațiune anunțată de Profit.ro la finele anului trecut și reconfirmată în ianuarie.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

AmRest, cu sediul în Polonia, a lansat procedura de recrutare de angajați.

CONFIRMARE FOTO Lanțul Burger King a lansat planul de relansare pe piața din România

CONFIRMARE FOTO Lanțul Burger King a lansat planul de relansare pe piața din România

Profit.ro a anunțat în ianuarie că lanțul de fast-food Burger King a lansat planul de extindere în sud-estul Europei, deschizând, la Praga, cel mai mare restaurant al său de pe piața din Cehia. Planul brandului este de a deschide în următoarea perioadă, pe termen mediu, 200 de restaurante, inclusiv în România.

În România, lanțul mai are la acest moment doar un singur spațiu, în aeroportul Henri Coandă-Otopeni, operat în franciză, dar va fi relansat prin intermediul dezvoltatorului de restaurante AmRest, cu sediul în Polonia.

AmRest operează atât Burger King, cât și KFC, Pizza Hut și Starbucks, având în portofoliu 2.015 de restaurante în 26 de țări.

Cadouri speciale de Crăciun pentru Sărbători mai frumoase CITEȘTE ȘI Cadouri speciale de Crăciun pentru Sărbători mai frumoase

Sub brandul Burger King, AmRest operează în Polonia, Cehia, Slovacia și Bulgaria.

Surpriză: Brandul Atifco, unul dintre principalii distribuitori locali de alimente, cu afaceri de peste 12 milioane euro și 130 de angajați, intră în insolvență CITEȘTE ȘI Surpriză: Brandul Atifco, unul dintre principalii distribuitori locali de alimente, cu afaceri de peste 12 milioane euro și 130 de angajați, intră în insolvență

La finele anului trecut, dezvoltatorul a semnat un acord cu Burger King pentru a dezvolta acest brand atât în Polonia, Cehia, Slovacia și Bulgaria, dar și în România.

Burger King a avut anterior mai multe restaurante pe piața locală, care au fost însă închise treptat, la acest moment existând un singur restaurant, pe terminalul plecări din Aeroportul Henri Coandă-Otopeni, accesibil, evident, doar călătorilor care își așteaptă avionul.

Tranzacție: Frații Sharkey își fac exit-ul din afacerea ParkLake, la 2 ani de la deschidere. În acest moment nu mai au niciun proiect în România. Surse: Evaluare de circa 80 milioane euro CITEȘTE ȘI Tranzacție: Frații Sharkey își fac exit-ul din afacerea ParkLake, la 2 ani de la deschidere. În acest moment nu mai au niciun proiect în România. Surse: Evaluare de circa 80 milioane euro

Fondat în 1954, brandul Burger King este unul dintre cele mai mari lanțuri de fast-food din lume, cu circa 17.000 de restaurante în peste 100 de țări și teritorii din SUA.

Aproape toate restaurantele Burger King sunt deținute și operate de către francizați independenți.

viewscnt
Afla mai multe despre
burger king
fast food
relansat
restaurant