RO concept OSCAR este franciza de benzinării dezvoltată de OSCAR Downstream, cea mai mare companie petrolieră din România,cu capital 100% românesc, cu peste 90 de unități la nivel național.
Conceptul We serve 5 to go coffee with love este deja implementat în primele două stații RO concept OSCAR, din cele nouă selectate ca proiect pilot.
Inițiativa reprezintă prima integrare amplă a 5 to go în segmentul stațiilor de carburant, unde până acum erau disponibile doar punctual produse din gama pentru retail a brandului.

Primele două stații RO în care s-a implementat conceptul We serve 5 to go coffee with love sunt cele din RO Marginea (județ Suceava) și RO Bumbești Pițic (Gorj). În aceste locații, consumatorii au acces la un aparat automat de cafea, pahare co-branded și o selecție din meniul clasic 5 to go, care include varietăți de Espresso, Americano, Cappuccino, Flat White, Caffè Latte și ceai.
OSCAR Downstream este cea mai mare companie petrolieră din România, cu capital 100% românesc, aflată în top 5 jucători, cu un portofoliu anual de peste 5.000 de clienți din industrii cheie, precum transport, construcții, industrie sau agricultură.
Rețeaua sa de benzinării a ajuns la 120 de stații distribuite strategic la nivel național: 28 de stații proprii dedicate segmentului de clienți B2B sub brandul OSCAR Drive, poziționate de-a lungul principalelor drumuri comerciale și peste 90 de benzinării în franciză sub brandul RO concept OSCAR, pentru clienții B2C, lansat în 2017.
La acestea se adaugă peste 2.900 de stații de incintă OSCAR – DIESELPoint (concept introdus în premieră pe piața din România de către OSCAR Downstream în 2004, care permite alimentarea cu carburant direct în locația clientului).
Recent, Fibula Air Travel și 5 to go au încheiat un parteneriat și oferă reduceri la pachete de vacanță, direct în cele peste 650 de cafenele 5 to go, din toată țara.

Pe piață din 2015, 5 to go a depășit 650 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.
5 to go vizează extinderea în forță pe piața din Bulgaria și anunță că va deschide 150 de locații în următorii 3-4 ani.
Astfel, după primele teste de piață în Bulgaria, prin deschiderea a două locații la Ruse, 5 to go targetează adăugarea de noi puncte strategice pe harta Bulgariei, începând din Sofia și continuând cu restul țării, în zone cu potențial. În paralel, businessul de retail a fost demarat de 5 to go în luna mai 2025, prin colaborarea cu lanțul de magazine Minimart și cu un distribuitor local, pentru dezvoltarea rețelei în sectorul de traditional trade.

Radu Savopol, fondatorul lanțului de cafenele 5 to go, a anunțat recent că pregătește pentru anul acesta lansarea conceptului Lacto Bar, investiția în prima unitate fiind de până în 100.000 de euro.
5 to go a lansat anul acesta un nou concept de franciză, Espresso, o rulotă care poate fi amplasată în locuri altfel greu accesibile, precum drumuri naționale, parcări și localități de mici dimensiuni, fiind ușor de adaptat diverselor contexte de utilizare
















