Alitalia, care a fost la un moment dat un simbol al stilului italian, dar a cărei strălucire a fost distrusă de managementul defectuos, a efectuat ultimul său zbor, la 75 de ani de la înființare, înainte ca activitatea sa să fie preluată de succesoarea sa mai mică Italia Trasporto Aereo (ITA).
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Alitalia, preferată în mod tradițional de papi, de vedete și de elita politică italiană, a fost condusă de administratori numiți de stat din 2017, pentru a evita să fie lichidată, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI JD Agro Cocora continuǎ seria de proiecte de expansiune ambițioaseUn zbor de seară din capitala Sardiniei, Cagliari, a aterizat la Roma la ora 21:00 GMT, marcând finalul operatorului aerian fondat în 1946, după o serie de restructurări și schimbări de proprietari.
Compania a fost profitabilă un singur an în acest secol, iar guvernul a salvat-o în nenumărate rânduri, cheltuind peste 8 miliarde de euro în numai trei ani.
CITEȘTE ȘI Cum previi picarea site-ului în cazul creșterilor masive de traficNoua companie ITA, în care guvernul va investi 1,35 miliarde de euro pe parcursul a trei ani, va începe activitatea cu 52 de avioane și 2.800 de angajați, comparativ cu circa 110 avioane și o forță de muncă de 10.000 de angajați în cazul Alitalia.
Potrivit acordului negociat cu Comisia Europeană, noul operator trebuie să fie profitabil până la sfârșitul actualului plan de afaceri 2021-2025.
Noul operator nbegociază să cumpere brandul Alitalia.