Compania Auto Cobălcescu a devenit, de la jumătatea lunii decembrie, cel mai nou dealer BMW, urmând să vândă atât vehicule noi, cât și uzate, dar să asigure și service-ul pentru această marcă. Conducerea companiei se așteaptă ca anul viitor să încaseze în jur de 9 milioane de euro din vânzarea de autoturisme BMW.
Auto Cobălcescu este din 2002 dealer pentru Dacia și Renault, iar din 2009 a devenit și reprezentant al mărcii Nissan. Pentru a aduce în portofoliu și BMW, compania deținută de Eugen Stănculescu a investit 2 milioane de euro într-un showroom de 5.000 de metri pătrați în Spaiul Unirii, fiind a doua suprafață de vânzări ca mărime din țară pentru marca BMW.
În Splaiul Unirii, acolo unde sunt și showroom-urile Dacia, Renault și Nissan, și mai nou BMW, Auto Cobălcescu deține și un service, fiind reparator autorizat pentru toate cele patru mărci. Divizia auto a firmei are 200 de angajați, dintre care 20 se vor ocupa de vânzarea BMW.
"Am decis să ne ocupăm și de această marcă, pentru că avem un portofoliu de clienți corporate cărora putem să le vindem și produse premium, cum e BMW", a declarat pentru Profit.ro Dan Grigore, directorul general al Auto Cobălcescu. El spune că prezența aceastei mărci era necesară în zona Splaiului Unirii, unde erau deja prezenți competitorii direcți, Mercedes și Audi.
Targetul pe termen mediu al companiei este ca, în 3-4 ani, să ajungă să vândă anual 400 de mașini BMV, iar pentru anul viitor își propune încasări de 9 milioane de euro din această activitate.
Auto Cobălcescu, care a investit în 2009 în jur de 22 de milioane de euro în centrul de vânzări și service-ul din Splaiul Unirii, estimează pentru acest an afaceri de 16 milioane de euro.