BlaBlaCar vrea să ofere șoferilor din aplicație mașini Opel în leasing

BlaBlaCar vrea să ofere șoferilor din aplicație mașini Opel în leasing
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 6 apr 2017

BlaBlaCar, cea mai mare aplicație europeană de ride-sharing, a anunțat că va oferi șoferilor înscriși în aplicație posibilitatea de a cumpăra mașini Opel în condiții de preț și de finanțare avantajoase, ca urmare a unui parteneriat încheiat cu Societe Generale.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

BlablaCar este o platformă de ride-sharing lansată în Franța și extinsă în toate țările europene, prin intermediul căreia șoferii și autostopiștii se conectează rapid, fiecare având de câștigat: șoferii își redcu costurile de călătorie, pasagerii călătoresc cu prețuri reduse.

Primele oferte de mașini Opel prin intermediul BlablaCar vor făcute pentru șoferii francezi, prin ALD, divizia de leasing a Societe Generale. Printre condițiile anunțate se numără achiziția fără avans a mașinilor. Primii clienți vor fi cei mai activi șoferi din Franța, după care sistemul se va extinde, au spus cei de la BlablaCar. Prețurile vor începe, pentru un Opel Corsa, de la 164 de euro pe lună, inclusiv costurile de întreținere.

BlaBlaCar vrea să ofere șoferilor din aplicație mașini Opel în leasing

Mai mulți producători de automobile au intrat pe piața de ride-sharing, un stil de transport care pare să cuprindă întreaga planetă. Daimler și-a lansat propriul serviciu de car-sharing, Car2Go, BMW a demarat DriveNow, GM a investit 500 milioane de dolari în Lyft, iar Audi a cumpărat Silvercar.

BlaBlaCar funcționează pe baza unei aplicații, în care șoferii își anunță cursele pe care le fac, numărul de locuri disponibile și prețul pentru un loc. Călătorii aleg cel mai avantajos transport, pe baza prețului, a orelor de plecare, dar și a review-urilor pe care le primesc șoferii de la pasagerii lor. Filosofia platformei este aceea de a acoperi costurile șoferilor, fără ca aceștia să facă profit. 

Aplicația BlaBlaCar are în acest moment 40 de milioane de utilizatori, în 22 de țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
blablacar
opel
ride-sharing
car-sharing