Cătălin Drulă: Lucrările la pasajul de la Mogoșoaia se vor încheia în octombrie, înainte de termen

Cătălin Drulă: Lucrările la pasajul de la Mogoșoaia se vor încheia în octombrie, înainte de termen
scris 21 aug 2021

Asfaltul pentru pasajul de la Mogoșoaia a început să fie turnat, astfel încât lucrările vor fi încheiate înainte de termen, în luna octombrie, a anunțat, vineri, ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă.

"Vorbim, în primul rând, de încheierea lucrărilor la Pasajul de la Mogoșoaia, înainte de termen, adică în octombrie. (...) Stadiul fizic al lucrărilor la pasaj este de 65%, iar pe șantier tocmai ce a început să fie așternut asfaltul. Cum vremea se anunță frumoasă în continuare, această etapă nu ar trebui să ridice probleme. (...) Tot atunci se vor termina atât asfaltările din vecinătate, de pe șoseaua de centură, cât și amenajarea turbogirației de la intersecția Centurii cu Strada Gării Otopeni. Traficul de coșmar din zonă va fi ameliorat, odată cu finalizarea acestor proiecte", a menționat Cătălin Drulă, pe Facebook.

Ministrul a adăugat că tot în acest an va fi finalizaytă și șoseaua de centură a orașului Mihăilești din județul Giurgiu.

Aglomerație la ieșire din țară în punctele vamale din vestul țării. Timpul de așteaptare, până la două ore CITEȘTE ȘI Aglomerație la ieșire din țară în punctele vamale din vestul țării. Timpul de așteaptare, până la două ore

"Tot în apropiere de București, avem Centura orașului Mihăilești, care va fi și ea gata tot anul acesta, după ani și ani de tergiversări. Stadiul fizic al lucrărilor a depășit 75%. În prezent, constructorul execută ultimul strat de asfalt, betonul rutier din parcări și sistemul de iluminat. Urmează lucrări de trasare a marcajelor rutiere și instalarea parapetelui de protecție", arată Cătălin Drulă.

Pe lângă acestea, urmează să fie încheiate până la finele anului și lucrările la drumul rapid dintre Vama Giurgiu-Ruse și DN5.

"Coborâm spre sud, către granița cu Bulgaria, unde vom avea, începând de anul acesta, un drum rapid care va lega Vama Giurgiu-Ruse cu DN5. Are câte 2 benzi pe fiecare sens, separator median și o lungime de 5,7 km. Este construit din beton, cu o tehnologie nouă - pe care aceeași firmă austriacă a implementat-o și pentru pista 2 a aeroportului Henri Coandă, deschisă anul acesta. Stadiul fizic a ajuns la 50% aici. Aceasta va fi o intrare/ieșire din țară modernă, care are și un alt mare avantaj - degrevează orașul Giurgiu de tranzitul auto și, implicit, de poluarea astfel provocată", a subliniat Cătălin Drulă.

Pentru următoarele luni mai sunt așteptate la finalizare lucrările la "lotul 2 din A10 Sebeș-Turda, tronsonul 2 din DX12 Craiova-Pitești și A3 la Târgu Mureș".

viewscnt
Afla mai multe despre
pasaj mogosoaia
ctalin drula
constructii