Cel mai sofisticat Audi electric poate fi comandat în România. Prețul ține însă departe cumpărătorii obișnuiți ai Programului Rabla, fiind de 10 ori mai mare decât cel al micului Dacia Spring

Cel mai sofisticat Audi electric poate fi comandat în România. Prețul ține însă departe cumpărătorii obișnuiți ai Programului Rabla, fiind de 10 ori mai mare decât cel al micului Dacia Spring
scris 6 mai 2021

Unul dintre cele mai spectaculoase automobile electrice ale momentului, Audi e-tron GT, a fost lansat în rețeaua comercială, după ce a marcat premiera mondială în urmă cu trei luni. Prețul anunțat de companie ține însă departe cumpărătorii obișnuiți ai Programului Rabla, fiind de circa 10 ori mai mare decât cel al micului Dacia Spring.

Audi e-tron GT, alternativa mărcii din Ingolstad pentru Porsche Taycan, va costa peste 100.000 de euro în cea mai ieftină variantă a sa, pe piața din România, dar poate ajunge la 140.000 de euro, cu cele mai sofisticate echipamente și cu motorizarea de top, RS.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Audi a anunțat că lansează oficial comenzile pentru noul e-tron GT, o caroserie cu un profil de mașină sport, descris ca un Grand Tourer, al treilea automobil complet electric al mărcii. Construit pe o nouă platformă, PPE, dezvoltată împreună cu colegii de la Porsche, e-tron GT oferă pe versiunea de bază, quattro, 470 CP (238 CP motorul pe față și 435 CP motorul spate), iar pe versiunea sport RS nu mai puțin de 560 CP (238 și 456 CP). Cei care vor conduce acest automobil vor experimenta senzația pe care ți-o oferă o accelerație de la 0 la 100 km/h de numai 3,3 secunde, pe care o găsești în mod normal doar pe cele mai puternice autombile sport.

Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)

La capitolul baterie – autonomie, e-tron GT își justifică prețul piperat într-o bună măsură, deși există automobile mult mai ieftine cu un „range” mult mai mare. Bateria noului Audi e-tron GT are 85 kWh și garantează o rulare de 488 km. Are avantajul arhitecturii pe 800 V, care permite încărcarea bateriei cu puteri foarte mari, într-un timp scurt: 80% din capacitatea bateriei poate fi încărcat în 23 de minute, la o stație de 270 kW. Încărcătorul standard este de 11 kW, pentru AC, și permite încărcarea acasă, peste noapte.

Cumpărătorii trebuie să știe că la interior nu vor găsi pe scaune piele, pentru că modelul se dorește a fi unul ecologic. Suprafețele sunt produse din materiale reciclate sau neutre cu mediul. Vor primi în schimb cele mai noi tehnologii, dar și sistemul dual-display, Audi Virtual Cockpit, cu două ecrane de 12,3 și 10,1 inci.

INFOGRAFIC Piața auto din România s-a dublat la un an de la carantina totală. Vehiculele comerciale ușoare, cea mai mare creștere CITEȘTE ȘI INFOGRAFIC Piața auto din România s-a dublat la un an de la carantina totală. Vehiculele comerciale ușoare, cea mai mare creștere

Audi a lansat, odată cu intrarea în rețeaua comercială a noului model, noua sa campanie globală „Future is an Attitude” (Viitorul este o atitudine), prin care vrea să atragă atenția asupra preocupărilor companiei pentru „mobilitatea premium sustenabilă”. Campania îl folosește pe cunoscutul Tom Hardy, ambasador al mărcii Audi, într-un videoclip care utilizează realitatea virtuală în timp real, pri intermediul unor metode noi de producție video.

Audi are în prezent trei modele complet electrice în ofertă, fiecare fiind dezvoltat pe o platformă diferită: e-tron, pe o primă platformă a grupului, împreună cu versiunea Sportback, e-tron GT și Q4 e-tron, pe platforma MEB utilizată și pe modelele VW ID. Modelul e-tron Sportback a fost în 2020 un veritabil best-seller al segmentului premium electric, cu 47.324 unități vândute, cu 80% mai multe decât în 2019.

În acest moment, Audi spune că a ajuns la 80% din modele să fie electrificate, cu propulsie exclusiv electrică sau hibridă (PHEV, mild hybrid sau hibrid clasic). Până în 2025, compania și-a propus să lanseze 20 de modele complet electrice.

viewscnt
Afla mai multe despre
audi e-tron gt
pret audi e-tron
pret rs e-tron gt