Directorul United Airlines și-a cerut scuze pentru târârea violentă a unui pasager dintr-un avion suprarezervat al companiei

Directorul United Airlines și-a cerut scuze pentru târârea violentă a unui pasager dintr-un avion suprarezervat al companiei
Profit.ro
Profit.ro
scris 12 apr 2017

Directorul Executiv al United Airlines, Oscar Munoz, și-a cerut scuze pentru incidentul ”cu adevărat oribil” în care un pasager a fost târât în mod violent dintr-una vion suprarezervat, pentru a face loc angajaților companiei, care trebuiau să ajungă de la Chicago la Louisville, transmite BBC News.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

De asemenea, acesta a precizat că va rezolva ce nu funcționează, pentru ca un asemenea incident să nu se repete niciodată într-un avion al United Airlines, scrie News.ro.

Între timp, familia pasagerului agresat și-a exprimat printr-un comunicat mulțumirea pentru sprijinul arătat lui David Dao.

Pasagerul de origine asiatică a fost rănit în timpul incidentului și primește tratament medical la un spital din Chicago, după ce nu a reușit să mai plece spre Louisville.

Mai mulți pasageri au surprins momentul în care David Dao a fost smuls din scaun și târât în mod violent pe culoar de către forțele de securitate de pe aeroportul Chicago.

Ulterior, acesta reapare în avion cu fața acoperită de sânge.

VIDEO United Airlines a provocat indignare pe rețelele de socializare după evacuarea unui pasager dintr-un avion CITEȘTE ȘI VIDEO United Airlines a provocat indignare pe rețelele de socializare după evacuarea unui pasager dintr-un avion

”Omorâți-mă, doar omorâți-mă! Trebuie să ajung acasă”, bolborosește el, în timp ce ceilalți pasageri încearcă să-i întindă un șervețel.

Un purtător de cuvânt al companiei a anunțat că zborul era suprarezervat, iar echipajul voia să determine patru pasageri să renunțe voluntar la locurile lor pentru patru angajați ai United Airlines, care trebuiau să fie a doua zi în Louisville.

Trei pasageri au acceptat să părăsească voluntar aeronava, dar nu a fost cazul pentru David Dao.

Acesta a fost ales în mod aleatoriu, dar a susținut că este medic și este așteptat să-și trateze de dimineață pasagerii de la un spital din Louisville.

Anterior, Munoz și-a apărat angajații pentru comportamentul violent și l-a catalogat pe pasager drept un factor pertubator și belicos. Prin urmare, angajații ”nu au avut nicio opțiune decât să ceară ajutorul ofițerilor de securitate ai Departamentului de Aviație din Chicago”.

Incidentul a atras un val de indignare pe rețelele sociale, iar purtătorul de cuvânt al Casei Albe a susținut că este ”îngrijorător” ce se poate întâmpla într-un avion al United Airlines.

David Dao este medic într-un spital din Elizabethtown, Kentucky.

Acțiunile United Continental Holdings au căzut pe bursă cu peste 4%, iar compania a pierdut peste 1 miliard de dolari în valoare imediat după incidentul violent, însă ulterior au recuperat trei pătrimi din pierderea inițială.

viewscnt
Afla mai multe despre
united airlines