Unul dintre modelele care se regăsesc și în prezent în gama Ferrari, berlinetta cu două locuri 296 GTB și versiunea decapotabilă 296 GTS trebuie să meargă în service din cauza unei posibile defecțiuni la instalație de ungere a motorului. Mai exact, conducta de alimentare cu ulei poate prezenta o conexiune incorectă care să producă scurgeri de ulei în zona motorului și să genereze un posibil incendiu la motor. Defecțiunea este considerată una severă, pentru că pune în pericol viața pasagerilor.
În total, sunt vizate de rechemare 412 vehicule produse în acest an, între 1 iulie și 30 septembrie. Este o serie importantă din producția de circa 3.000 de vehicule care au fost, teoretic, produse în 2025. Producția acestui model a fost vândută cu mult timp înainte să înceapă, în 2022.
Modelul 296 are două locuri și este primul motor cu șase cilindri produs de marca italiană de lux, cu tehnologie plug-in hybrid. Mașina permite rularea exclusiv electrică pe distanțe scurte (maxim 25 km).
Motorul lui 296 are o putere combinată de 830 CP, iar denumirea face o referire directă la cilindreea motorului (2.9 litri) și la numărul cilindrilor. GTB vine de la Gran Turismo Berlineta, iar GTS de la Gran Turismo Spider.
Ferrari 296 costă aproximativ 300.000 de euro, în funcție de model și echipamente, ceea ce înseamnă că cele 412 modele rechemate valorează peste 120 milioane de euro.
Bentley Continental
O problemă asemănătoare au și proprietarii a 50 de exemplare Continental GT, GTC și Flying Spur. Acestea au fost fabricate între 23 iulie 2024 și 23 iulie 2025 și au o posibilă defecțiune la pompa de înaltă presiune a carburantului. Aceasta poate prezenta o îminare insuficient de sigură la conexiunea cu motorul și să producă scurgeri de benzină, cu un risc foarte mare de incendiu. Reparația constă în verificarea și strângerea conexiunii, dar vizita în service este obligatorie. Prețul unui astfel de vehicule este de asemenea în jur de 300.000 de euro.
Generația actuală a lui Continental GT și versiunile sale a intrat în fabricație în 2024 și este echipată cu un motor V8 plug-in hybrid, cu o capacitate mult mai mică decât vechiul W12, dar care are problemele inerente ale unui propulsor nou. Acesta poate genera o putere maximă de 782 CP, iar bateria de 25,9 kWh, comparabilă cu cea de pe o Dacia Spring, permite rularea în regim exclusiv electric pentru 81 km.

















