Un consorțiu de antreprenori români și turci a câștigat contractul pentru construirea celor două viaducte necesare devierii traseului sectorului de autostradă Nădășelu-Mihăiești, parte a A3, Autostrada Transilvania.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Cu o valoare de 994, 7 milioane de lei (fără TVA), contractul finanțat prin PNRR are o durată de 27 de luni (din care 9 luni perioada de proiectare și 18 luni execuția lucrărilor).
CITEȘTE ȘI FOTO Kaufland lansează și în România serviciul dedicat încărcării mașinilor electrice Antreprenorul va proiecta și va executa lucrări de deviere a traseului în zonele cu alunecări de teren de pe secțiunea de autostradă Nădășelu - Mihăiești care constau în:
- construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloți forați de diametru mare,
- un viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km care să depășească în aval traseul DN1F și cursului pârâului ȚopaMică.
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat la începutul anului că a fost depusă o ofertă pentru construirea celor două viaducte necesare devierii traseului sectorului de autostradă Nădășelu-Mihăiești, parte a A3, Autostrada Transilvania.
„Astăzi a fost depusă o ofertă pentru construirea celor două viaducte necesare devierii traseului sectorului de autostradă Nădășelu- Mihăiești (parte a A3, Autostrada Transilvania). Asocierea de constructori români și turci are la dispoziție 1,114 miliarde de lei (fără TVA) și 27 de luni (9 luni - perioada de proiectare și 18 luni - execuția lucrărilor) pentru finalizarea contractului finanțat prin PNRR”, a anunțat Sorin Grindeanu.
CITEȘTE ȘI Volkswagen pune ChatGPT pe mașiniLa rândul său, directorul CNAIR, Cristian Pistol, a explicat atunci că cei care au depus oferta sunt constructori români și turci, și anume Ozaltin Insaat ve Sanayi A.S. - Ilgaz Insaat Ticaret A.S. - Vision Construction Workk S.R.L.
Devierea traseului acestui sector de autostradă este realizată în baza unei Expertize Tehnice, a continuat ministrul Transporturilor.
„Primul viaduct va fi construit între km 10+009 și km 12+000 va avea o lungime de 1,2 km și nu va afecta versantul care prezintă alunecări. Al doilea viaduct, care va fi construit între km 21+406 și km 24+890, va avea o lungime de aproximativ 2 km și va depăși în aval DN1F. Acest viaduct va traversa cursului Pârâului Topa Mică și se va racorda cu traseul Autostrăzii Transilvania în zona km 24+890”, a mai spus Grindeanu.