FOTO Pickup-ul Maxus electric de la SAIC, lansat în China cu motor diesel

Auto/Transporturi   
FOTO Pickup-ul Maxus electric de la SAIC, lansat în China cu motor diesel

Săptămâna trecută, EuroNCAP a testat în premieră un pick-up electric, care a și primit scorul maxim la testele de impact. Este vorba despre Maxus eTerron 9, un vehicul produs de SAIC, unul dintre cele mai mari grupuri auto din China, cel care vinde în Europa și marca MG. Dar, spre deosebire de Europa, în China Maxus a lansat acest model cu motor diesel, așa cum îi stă bine unui pickup.

Maxus Interstellar este numele sub care SAIC a lansat în China pickup-ul eTerron 9, pe care europenii îl pot cumpăra din această toamnă de la dealerii SAIC din regiune.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO&FOTO Premieră mondială la Craiova: noul Ford Puma electric. Preț special în România, care dă peste cap concurența în segmentul electric CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Premieră mondială la Craiova: noul Ford Puma electric. Preț special în România, care dă peste cap concurența în segmentul electric
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

Chinezii au decis să-i schimbe numele și să-l vândă cu un motor potrivit destinației sale, aceea de vehicul comercial. Este echipat cu un motor complet nou, de 2.5 litri, care are o putere de 165 kW (214 CP) și un cuplu maxim de 520 Nm, însoțit de o cutie automată cu opt trepte. Lansarea cu motorul diesel a fost o surpriză, se pare, până și pentru piața chineză, după ce la salonul din Shanghai pickup-ul fusese prezentat sub forma unui concept complet electric.

Interstellar are foarte puține diferențe estetice față de eTerron 9, dar are exact aceleași specificații ale dimensiunilor, cu 5,50 metri lungime, 2,01 metri lățime și 1,86 metri înălțime, totul pe un ampatament de 3,30 metri, cu mențiunea că va fi disponibilă și o versiune mai lungă, de 5,63 metri.

FOTO Un tramvai a lovit un autobuz în București. Mai multe persoane au fost transportate la spital CITEȘTE ȘI FOTO Un tramvai a lovit un autobuz în București. Mai multe persoane au fost transportate la spital

De asemenea, compania a anunțat că va oferi și o versiune off-road, echipată cu toate tehnologiile necesare unei performanțe serioase într-un mediu dificil.

Mașina a fost construită clasic, caroserie pe șasiu, cu suspensie independentă pe față și multilink pe spate. De asemenea, va dispune de trei diferențiale blocabile și va avea o capacitate de tractare de 3,5 tone. Totul sună exact cum ar trebui să sune pentru un pickup veritabil, capabil să care pe orice fel de suprafață și să nu fie în pericol, indiferent de situație.

FOTO Pickup-ul Maxus electric de la SAIC, lansat în China cu motor diesel
Honda intră în hora bateriilor solide: cu 25% mai ieftine și cu până la 1.000 km autonomie CITEȘTE ȘI Honda intră în hora bateriilor solide: cu 25% mai ieftine și cu până la 1.000 km autonomie

În Europa, noul eTerron 9, prezentat în acest an la Salonul Auto din Hanovra, este echipat cu un motor electric de 125 kW pe față și unul de 200 kW pe spate, ambele fiind alimentate de o baterie de 102 kWh, care asigură o autonomie de 430 km în regim WLTP.

„Europa joacă un rol central pentru MAXUS și pentru grupul SAIC. După startul cu succes într-una dintre cele mai solicitante regiuni din lume, trecem acum la ofensivă. Dorim să ne extindem rolul de pionierat în mobilitatea durabilă și fără emisii cu alte modele noi”, au anunțat cei de la SAIC MAXUS Europe, la debutul lui eTerron 9 în regiune. „Noul nostru pick-up eTERRON 9, este doar primul din ofensiva noastră.”

Prețul lui Maxus eTerron pe piețele din Europa depășește 50.000 de euro, în funcție de țara în care este vândut.

FOTO Pickup-ul Maxus electric de la SAIC, lansat în China cu motor diesel
viewscnt
Afla mai multe despre
maxus eterron pickup
maxus saic
pickup diesel