Gara de Nord are un nou sistem de depozitare a bagajelor

Gara de Nord are un nou sistem de depozitare a bagajelor
Profit.ro
Profit.ro
scris 16 ian 2016

Călătorii care ajung în Gara de Nord au la dispoziție spații de depozitare a bagajelor dotate moldern, inclusiv cu conexiuni USB și prize pentru încărcarea telefoanelor mobile sau a laptopurilor.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Contra sumei de 5 lei pentru trei ore sau 10 lei pentru 12 ore, pasagerii care sunt în tranzit sau au de rezolvat probleme în Capitală își pot depozita bagajele în noile spații puse la dispoziția lor, aceste spații fiind de trei dimensiuni, pentru diferite tipuri de bagaje. "În Gara de Nord, începând cu luna decembrie, a fost instalat un nou sistem de depozitare a bagajelor", spune directorul general interimar al CFR SA, Marius Chiper.

Este vorba despre un sistem-pilot pentru Calea Ferată Română, care se folosește în țările occidentale și în Gara de Nord a fost implementat de o companie privată, fără a fi ca CFR să fi făcut vreo investiție. "Sistemul se numește ROmobility și are scopul de a asigura depozitarea bagajelor călătorilor care doresc să meargă să viziteze orașul sau au de rezolvat diverse probleme în București", spune Chiper.

CFR și RADET, amendate pentru condiții improprii de călătorie, respectiv lipsa căldurii CITEȘTE ȘI CFR și RADET, amendate pentru condiții improprii de călătorie, respectiv lipsa căldurii

Potrivit acestuia, pe lângă faptul că este protejat, fiind un sistem cu închidere electronică și supravegheat cu camere de luat vederi, acesta funcționează pe principiul tichetelor de parcare, tarifarea fiind aplicată pentru timpul în care aceste spații de depozitare a bagajelor sunt ocupate. Cutiile de depozitare sunt de trei dimensiuni, astfel că pot adăposti tipuri diferite de bagaje. Ele sunt dotate cu prize de încărcare electrică a dispozitivelor electronice pe care călătorul le poate lăsa la încărcat.

"Având în vedere facilitatea oferită călătorilor, noi considerăm că prețul este rezonabil, pentru că este greu să te plimbi cu bagajele după tine prin București și să îți și zolvi problemele. Intenția noastră este ca acest sistem să fie mai întâi implementat la stadiul de pilot și să vedem cumva reacția călătorilor și folosirea în mod mai fluent și mai intensiv, după care intenționăm să extindem colaborarea cu această companie sau cu altă companie care furnizează servicii similare și să îl extindem în toate marile orașe care au destinație turistică sau destinație de tranzit, pentru a putea veni în sprijinul călătorilor", a mai spus Marius Chiper.

Sursa: AGERPRES

viewscnt
Afla mai multe despre
cfr
gara de nord
romobility