Multă vreme mărcile franceze au ocupat primul loc în a produce automobile în Europa răsăriteană (fabrica de la Mioveni), dar între timp au fost depășite de germani care au ajuns cei mai mari producători de vehicole din regiune, scrie Die Welt.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Pe al treilea loc se află Coreea de Sud, cu 17%.
CITEȘTE ȘI FOTO Chinezii de la BYD au anunțat modelele cu care intră în Europa: două SUV-uri și o limuzinăLa începutul secolului francezii s-au extins spre est, motivul fiind costurile mai reduse a forței de muncă.
Germanii se angajează din 2015 puternic în această direcție, iar din 2007 sunt prezenți și coreenii.
Un rol minim joacă în acest sens producătorii japonezi, iar singurul producător auto american este Ford care deține în România o uzină, în care se produce fiecare al patrulea exemplar al acestei mărci, citează Rador.