Încep lucrările de reabilitare și consolidare la Podul Grant

Încep lucrările de reabilitare și consolidare la Podul Grant
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 aug 2023

Primarul Capitalei, Nicușor Dan, a anunțat începerea lucrărilor de reabilitare și consolidare la Podul Grant, valoarea investiției fiind de 65 de milioane de lei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

“Începem lucrările la reabilitare-consolidare Podul Grant. După cum știți, ele au fost începute de fosta administrație pe un sens. O să terminăm celelalt sens, bretelele, partea inferioară care nu a fost făcută, lucrări în valoare de 65 de milioane de lei. Pentru acest pod Grant a fost făcută o expertiză în anul 2017, care a spus că starea sa este nesatisfăcătoare în zona centrală a lui. Acesta este motivul pentru care și fosta administrație și noi ne ocupăm de Podul Grant. A fost atribuit contractul de proiectare și execuție”, a declarat Nicușor Dan, marți, într-o conferință de presă.

CFO-ul Tesla a demisionat, fără explicații. Compania a numit deja un înlocuitor CITEȘTE ȘI CFO-ul Tesla a demisionat, fără explicații. Compania a numit deja un înlocuitor

El a fost întrebat care vor fi restricțiile de circulație și cum vor circula tramvaiele după începerea lucrărilor, scrie News.ro.

“Până la 1 octombrie se va lucra exclusiv la două bretele care urcă pe pod. De la 1 octombrie se va lucra la partea principală a podului. Structura de rezistență cea mai afectată este partea centrală a podului. Una din liniile de tramvai este făcută deja. Trebuie refăcută cealaltă linie de tramvai. Toate lucrările pe care noi le facem sunt dinspre Crângași către Turda. Și atunci acest sens al liniei de tramvai va fi înlocuit, refăcut și atunci tramvaiul va circula alternativ pe cealaltă linie. (…) Un aspect tehnic este că se traversează liniile de cale ferată și atunci este o condiție pe care ne-a pus o CFR-ul să nu lucrăm la tronsonul principal înainte de 1 octombrie pentru că este un trafic mare către mare”, a explicat Nicușor Dan.

Primarul Capitalei a anunțat că în urma expertizării unor poduri și pasaje din București a reieșit că pentru trei dintre acestea este nevoie de lucrări urgente.

“Pentru că suntem la subiectul acesta, Administrația Străzilor a finalizat un contract atribuit la sfârșitul anului 2022 pentru expertizarea a 28 de poduri și pasaje pe care municipalitatea le are în administrare. Există o împărțire în patru categorii: foarte bună, bună, satisfăcător, nesatisfăcător și o categorie urgență, acolo unde trebuie intervenit de urgență. Din aceste 28 de poduri și pasaje, avem trei care sunt în categoria satisfăcătoare, trei care sunt în categoria urgență și toate celelalte 22 în categoria nesatisfăcător. Cele care sunt în categoria urgență sunt Podul Băneasa, Pasajul Lujerul și Pasajul Obor. Pentru acestea va trebui să intervenim în perioada următoare. Lucrările sunt pentru cele două pasaje sunt estimate de ordinul 50 de milioane de lei pentru fiecare, pentru Podul Băneasa, undeva la 20 de milioane de lei”, a mai declarat Nicușor Dan.

viewscnt
Afla mai multe despre
podul grant
reabilitare