Încă un an încheiat, al 5-lea de când Autostrada Unirii (A8) are și o lege, dar tot nu se lucrează nicăieri pe traseul celor 311 kilometri de la Prut până la Tg. Mureș.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
De fapt, există un punct pe acest traseu unde s-a făcut ceva până acum: intersecția complicată – turbionul, cum a început să i se spună – a viitoarei A8 cu actuala A7, arată Ziarul de Iași.
Autostrada Moldovei (A7, București – Ploiești – Bacău) este deja în lucru pe toată lungimea ei, iar ultimul lot, Mircești-Pașcani, pentru care autorizația de construcție a fost emisă la începutul acestui an, se termină pentru moment în această intersecție. A7 va continua spre Suceava și Siret, tronsoane care sunt încă în faza realizării documentației.
Între timp, Guvernul a emis hotărârea care dă undă verde procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată, alături de cele din proprietatea publică a statului, respectiv a unităților administrativ-teritoriale aflate pe coridorul A7 Mircești-Pașcani.
CITEȘTE ȘI VIDEO Parcometre noi, fabricate în România - montate în BucureștiÎn aceeași ședință de guvern a fost adoptată și hotărârea similară pentru drumul expres Oradea-Arad.
Nici pe cele două capete ale A8 nu a început încă nimic. Cel de la Moțca spre Tg. Neamț, deși atribuit încă din septembrie, nu a primit încă ordinul de începere (termenul pentru proiectare și execuție fiind doi ani și jumătate), arată sursa citată.