Din totalul livrărilor Boeing, 32 au fost aeronave 737 MAX, inclusiv cinci pentru Southwest Airlines. Compania americană a mai predat șase avioane 787 Dreamliner, două dintre ele, modelul 787-10, către TAAG Angola Airlines, două cargo 777 pentru Turkish Airlines și Aerotranscargo (Moldova), precum și patru aeronave 767.
În ceea ce privește comenzile, Boeing a primit 164 în noiembrie, dar a înregistrat și 38 de anulări, rezultând un total net de 126 de comenzi noi, scrie News.ro.
Modelul 777X, aflat în mare întârziere și programat să intre în serviciu abia în 2027, a generat un val important de comenzi: 74 de unități, dintre care 65 de la Emirates în cadrul Dubai Airshow, ridicând totalul companiei din Golf la 270 de avioane 777X. China Airlines a comandat, de asemenea, nouă unități.
Boeing a primit 30 de comenzi pentru 787 Dreamliner, respectiv 15 de la Gulf Air, opt din partea Uzbekistan Airways, șase de la Etihad și una de la un client anonim, și 43 de comenzi pentru 737 MAX, toate de la cumpărători neidentificați. De asemenea, compania a primit comenzi pentru 15 avioane cisternă KC-46 din partea Forțelor Aeriene ale SUA și două cargo 777.
Au existat și anulări: Etihad a renunțat la 15 comenzi pentru 777X, Air Canada la patru unități 787, iar Comair (Africa de Sud) la cinci aeronave 737 MAX.
Deși Airbus a avut un volum mai mare de livrări în noiembrie, producătorul european și-a redus recent obiectivul anual cu 4%, la 790 de avioane, din cauza unei probleme de calitate identificate în lanțul de producție.
Până la 30 noiembrie, Boeing a livrat 537 de avioane în 2025: 396 de 737 MAX, 74 de 787, 33 de 777 și 28 de 767. În total, producătorul american a acumulat 1.000 de comenzi noi în acest an, cu un rezultat net de 908 după anulări, iar carnetul său de comenzi a ajuns la 6.019 aeronave.
Directorul financiar al Boeing, Jay Malave, a declarat săptămâna trecută că societatea se așteaptă la un flux de numerar pozitiv în 2026, în principal datorită creșterii livrărilor.
















