Veniturile Renault Group din sectorul Auto au crescut cu 6,8% în trimestrul al treilea al anului, la un nivel de curs ajustat la niveluri constante, respectiv cu 5 procente% la cursurile curente, ajungând la 9,8 miliarde euro, cu ajutorul vânzărilor care au înregistrat un avans de aproape 10 procente. Cifra de afaceri a întregului grup a urcat la 11,4 miliarde de euro, creșterea la cursuri constante fiind de 8,5% și de 6,8% la cursurile de schimb curente.
După nouă luni, Renault Group reușește să înregistreze creșteri ale veniturilor la un nivel de 39,1 miliarde de euro, cu 3,7% mai mult față de perioada similară din 2024. Sectorul Auto a reprezentat cel mai mare procent din cifra de afaceri, ajungând la 34,3 miliarde euro, cu 1,7% peste nivelul din 2024.

Vânzări în creștere pentru Renault și Dacia
Volumul vânzărilor celor trei mărci ale grupului, Renault, Dacia și Alpine, au urcat în trimestrul 3 cu 9,8% raportat la perioada similară din 2024, ajungând la 529.486 de vehicule vândute. Vânzările de pe piețele internaționale au crescut cu 14,9%, iar cele din Europa cu 7,5%.
Grupul a livrat în acest an, pe cele trei trimestre, 1,7 milioane de vehicule, în creștere cu 3,8% față de anul trecut. În Europa, vânzările de autoturisme au crescut cu 6,9%, totalizând 1.003.085 de unități. La nivel internațional, vânzările mărcii Renault au crescut în America Latină (+17,3%), Coreea de Sud (+213,7%) și Maroc (+46,3%).
Marca Renault a vândut în intervalul ianuarie – septembrie 1,16 milioane vehicule la nivel global, cu 3,8% mai multe față de 2024, din care 546.314 unități au fost vândute în Europa. Renault a înregistrat creșteri puternice pe mai multe piețe, fiind remarcabile cele din Germania, Spania și Maroc. Marca Renault raportează o creștere puternică pe segmentul electric, care a urcat în trimestrul 3 la peste 20% din total, reușind să se mențină totodată a doua marcă pe segmentul hibrid, în Europa.
Dacia a vândut 521.387 vehicule în trimestrul 3, cu 165.451 unități livrate în trimestrul al treilea, cu 16,2% mai multe. Dacia a fost a doua cea mai vândută marcă din Europa pe segmentul de retail și pe locul 9 în clasamentul pe toate canalele de vânzări.
Cele două modele hatchback de clasă B ale grupului, Dacia Sandero și Renault Clio, sunt numărul 1 și numărul 2 în vânzările de automobile din Europa.

Vânzările Alpine au crescut cu peste 100% față de aceeași perioadă din 2024, ajungând la 7.394 de vehicule.
Mobilize Financial Services a realizat o cifră de afaceri de 1.587 milioane de euro în T3 2025, în creștere cu 18,4 % față de T3 2024.
Perspectivele financiare, confirmate
Compania spune că înregistrează o creștere ușoară a comenzilor, în trimestrul 3, având un volum al stocurilor în creștere cu un procente, la 538.000 de vehicule.
În ultimul trimestrul al anului, grupul are trei lansări importante: Renault Boreal (C-SUV), Renault Kwid E-Tech, Alpine A390 (C-SUV), la care se adaugă Clio 6, la care primele livrări sunt așteptate pentru trimestrul 1 din 2026.
Având în vedere situația stabilă în ușoară creștere, raportat la cea din prima jumătate de an, Renault Group își reconfirmă perspectivele financiare pentru întregul an 2025, revizuite la momentul plecării lui Luca de Meo. Asta înseamnă o marjă operațională de aproximativ 6,5% și un free cash flow între 1 și 1,5 miliarde euro.
„Într-un context extrem de dificil, continuăm să beneficiem de gama noastră atractivă și competitivă de vehicule electrice, termice (ICE) și hibride — fapt care a dus la o creștere cu 6,8 % a cifrei de afaceri a grupului în acest trimestru.
Mobilize Financial Services, entitatea noastră financiară internă, a realizat de asemenea o performanță solidă, confirmându-și rolul strategic în dezvoltarea Grupului, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung”, a declarat Duncan Minto, noul CFO al Renault Group, începând din acest an.
„Continuăm implementarea riguroasă a planului de reducere a costurilor. Confirmăm perspectivele financiare pentru anul 2025, vizând o marjă operațională de aproximativ 6,5% și un free cash-flow cuprins între 1,0 și 1,5 miliarde de euro.
În paralel, pregătim activ următorul nostru plan pe termen mediu, conceput pentru a accelera transformarea Grupului și pentru a deschide noi oportunități”, a mai spus directorul financiar al grupului francez care deține și marca Dacia.
În primele nouă luni ale acestui an, ponderea vehiculelor electrice în vânzările Grupului a crescut cu peste 5 puncte procentuale, ajungând la 12,7%.