Grupul ceh Skoda intenționează să producă pe piața indiană un SUV de mărime medie, ca parte a proiectului "India 2.0", în valoare de 1 miliard de eueo, menit să revitalizeze vânzările pe una din piețele auto cu cel mai rapid ritm de creștere, transmit DPA și Reuters.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În 2017, vânzările Skoda pe piața indiană au urcat cu 30%, datorită cererii solide pentru modelele Skoda Rapid și Kodiaq. În schimb, VW este în urma rivalelor Ford și Toyota în India, arată Agerpres.
Skoda va folosi platforma MQB A0 deținută de Volkswagen pentru producția sa de vehicule în India, după ce negocierile de anul trecut cu producătorul auto indian Tata Motors au eșuat.
Până în 2020, India ar urma să devină a treia cea mai mare piață auto din lume, după China și SUA.