Vânzările de vehicule raportate de Toyota Motor Europe pentru primele nouă luni ale anului au fost mai mari cu 2% față de anul precedent, ceea ce a condus la o majorare a cotei de piață la 7,3%. Din totalul de 930.452 de vehicule, marca Toyota a contribuit cu 865.401 vehicule, un volum care a poziționat brandul japonez pe locul al doilea în Europa, după VW. Succesul a fost generat, însă, de divizia de vehicule comerciale, Toyota Professional, care a atins un total de 117.410 unități și o creștere de 21%.
Toyota și Lexus se bazează în continuare pe o pondere foarte mare a propulsiilor electrificate, în special cele hibrid, care au înlocuit complet, în ultimii ani, motorizările diesel, la care japonezii au renunțat. În total, 716.990 dintre mașinile vândute de TME au fost cu motoare hibrid sau complet electrice, reprezentând 77% din vânzări. Lexus rămâne în continuare la un nivel redus în Europa, cu 65.051 de exemplare vândute.
Mașinile plug-in hybrid înregistrează cea mai spectaculoasă evoluție în portofoliul Toyota, având o creștere de 209% față de 2024, în timp ce mașinile complet electrice au crescut cu 41%.

Modelul Yaris Cross a fost cel mai vândut în segmentul B-SUV (151.494 unități), acolo unde concurează cu două modele puternice în regiune, Dacia Duster și VW T-Roc.
Pe locul al doilea s-a aflat Yaris (129.085 unități), gama Corolla (116.406 unități) și C-HR (109.143 unități).
Pe segmentul de autoturisme, datele ACEA arată că Toyota a avut un volum de 598.352 de unități înmatriculate în primele 8 luni ale anului, în scădere cu 6,5% față de perioada similară din 2024, cele două mărci ale grupului având 549.690 unități (-7,5%) și, respectiv, 48.662 unități (+6,4%).
Toyota înregistrează în continuare întârzieri pe segmentul electric, în raport cu concurența, având un singur model în gamă, bZ4X, care s-a vândut în acest an în 23.841 exemplare, și alte două modele în curs de lansare.
Cu toate acestea, datorită performanțelor hibridelor, Toyota nu este în pericol să depășească în acest an țintele de emisii.