Toyota Motor a redus ținta de producție anuală cu 3%, din cauza deficitului de cipuri și de componente

Toyota Motor a redus ținta de producție anuală cu 3%, din cauza deficitului de cipuri și de componente
Profit.ro
Profit.ro
scris 11 sep 2021

Toyota Motor a redus ținta de producție anuală cu 3%, respectiv cu 300.000 de vehicule, în condițiile în care creșterea numărului infecțiilor de Covid-19 a redus producția de componente în Vietnam și Malaezia, agravând lipsa de semiconductori la nivel mondial, transmite Reuters, preluată de News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

"Este o combinație de coronavirus și semiconductori, dar în acest moment coronavirusul are impactul copleșitor", a declarat Kazunari Kumakura, un director al celui mai mare producător auto din lume, după ce compania și-a revizuit obiectivul de producție.

România începe din nou să pună localități în carantină CITEȘTE ȘI România începe din nou să pună localități în carantină

Spre deosebire de alți mari producători auto mondiali care au fost obligați mai devreme să reducă planurile de producție, Toyota a reușit să evite reducerile producției, deoarece a depozitat componente cheie de-a lungul unui lanț de aprovizionare rezistent la întreruperi, după cutremurul devastator din nord-estul Japoniei din 2011.

Anunțul de vineri  al producătorului auto japonez este un nou semn că nicio parte a industriei auto mondiale nu a scăpat de efectele unei pandemii care a afectat vânzările și că le împiedică capacitatea de a profita de redresarea cererii care a urmat valurilor inițiale de Covid-19.

TeraPlast preia de la Brikston producția de folii din polietilenă din Sighișoara, pas pentru atingerea țintei de a deveni liderul pieței de ambalaje flexibile CITEȘTE ȘI TeraPlast preia de la Brikston producția de folii din polietilenă din Sighișoara, pas pentru atingerea țintei de a deveni liderul pieței de ambalaje flexibile

Vânzările de mașini din China au scăzut în august cu aproape o cincime față de anul anterior, deoarece au existat mai puține vehicule pe care oamenii să le cumpere.

Toyota se așteaptă acum să construiască 9 milioane de vehicule în anul până la 31 martie, în loc de  9,3 milioane. Compania nu și-a revizuit previziunile de profit operațional de 2,5 trilioane de yeni (22,7 miliarde de dolari) pentru anul fiscal.

În plus față de o reducere de 360.000 de vehicule a producției mondiale în septembrie, Toyota a anunțat vineri că va reduce producția cu încă 70.000 de unități în această lună și cu 330.000 în octombrie.

OMS, mai pesimistă cu privire la capacitatea vaccinurilor de a pune capăt pandemiei Covid-19 CITEȘTE ȘI OMS, mai pesimistă cu privire la capacitatea vaccinurilor de a pune capăt pandemiei Covid-19

Compania speră să recupereze o parte din producția pierdută înainte de sfârșitul anului.

Cererea de cipuri a crescut în timpul pandemiei, companiile producătoare de electronice de consum încercând să răspundă cererii de smartphone-uri, tablete și alte dispozitive.

Dependența mare de fabricile producătoare de componente din Asia de Sud-Est este o problemă pentru Toyota, dar este, de asemenea, o problemă și pentru rivalii săi, care s-au luptat cu o aprovionzare cu cipuri  "foarte volatile și strânse", conform descrierii Volkswagen.

viewscnt
Afla mai multe despre
toyota productie
toyota componente
toyota cipuri