Uber a pierdut 1,2 miliarde dolari în trimestrul trei, dar promite să devină o companie profitabilă în 2021

Uber a pierdut 1,2 miliarde dolari în trimestrul trei, dar promite să devină o companie profitabilă în 2021
Profit.ro
Profit.ro
scris 5 nov 2019

Compania de car-sharing Uber Technologies Inc a anunțat luni seara o majorare a pierderilor în trimestrul al treilea ca urmare a creșterii costurilor, anunț care a fost sancționat cu o scădere de 6,7% a cotației acțiunilor Uber după închiderea burselor de pe Wall Street, informează Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În perioada iulie-septembrie 2019, cifra de afaceri a Uber a crescut cu aproape 30% până la 3,81 miliarde dolari. Cu toate acestea, pierderile nete au crescut și ele până la 1,16 miliarde dolari, de la 986 milioane dolari în perioada similară a anului trecut, în condițiile în care costurile s-au majorat cu 33% până la 4,92 miliarde dolari, scrie Agerpres.

CONFIRMARE - BCR eGO, Compania Municipală Managementul Transportului și FLOW își unesc forțele într-un serviciu integrat de ride sharing CITEȘTE ȘI CONFIRMARE - BCR eGO, Compania Municipală Managementul Transportului și FLOW își unesc forțele într-un serviciu integrat de ride sharing

"Suntem încă departe de profit în activitatea noastră de transport de persoane. Strategia noastră este simplă: să investim masiv în următoarele 18 luni pe piețele unde avem încredere în capacitatea noastră de a deveni sau rămâne numărul unu sau doi", a declarat directorul general de la Uber, Dara Khosrowshahi, care a dat asigurări că firma va deveni profitabilă până la finele lui 2021.

Cunoscut pentru aplicația sa de car-sharing, disponibilă în peste 700 de orașe din întreaga lume, Uber și-a diversificat afacerile în ultimii ani, de la livrarea de mâncare la domiciliu până la dezvoltarea de vehicule autonome.

Compania a precizat că numărul său lunar de utilizatori activi pe platforma sa a ajuns la 103 milioane la nivel mondial în trimestrul al treilea, de la 82 milioane în perioada similară a anului trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
uber
pierderi
profitabilitate