Compania de car-sharing Uber Technologies Inc a anunțat luni seara o majorare a pierderilor în trimestrul al treilea ca urmare a creșterii costurilor, anunț care a fost sancționat cu o scădere de 6,7% a cotației acțiunilor Uber după închiderea burselor de pe Wall Street, informează Reuters.
În perioada iulie-septembrie 2019, cifra de afaceri a Uber a crescut cu aproape 30% până la 3,81 miliarde dolari. Cu toate acestea, pierderile nete au crescut și ele până la 1,16 miliarde dolari, de la 986 milioane dolari în perioada similară a anului trecut, în condițiile în care costurile s-au majorat cu 33% până la 4,92 miliarde dolari, scrie Agerpres.

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
"Suntem încă departe de profit în activitatea noastră de transport de persoane. Strategia noastră este simplă: să investim masiv în următoarele 18 luni pe piețele unde avem încredere în capacitatea noastră de a deveni sau rămâne numărul unu sau doi", a declarat directorul general de la Uber, Dara Khosrowshahi, care a dat asigurări că firma va deveni profitabilă până la finele lui 2021.
Cunoscut pentru aplicația sa de car-sharing, disponibilă în peste 700 de orașe din întreaga lume, Uber și-a diversificat afacerile în ultimii ani, de la livrarea de mâncare la domiciliu până la dezvoltarea de vehicule autonome.
Compania a precizat că numărul său lunar de utilizatori activi pe platforma sa a ajuns la 103 milioane la nivel mondial în trimestrul al treilea, de la 82 milioane în perioada similară a anului trecut.