Doar 30% din uzinele auto din Rusia mai funcționează, restul de 70% fiind închise temporar sau definitiv din cauza războiului declanșat de Vladimir Putin în Ucraina, transmite publicația economică Vedomosti.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Ultimul mare constructor care și-a închis uzina este Nissan, care a anunțat oprirea producției la Sankt Petersburg începând din 10 martie, scrie g4media.ro.
CITEȘTE ȘI Ce costuri presupun investițiile în acțiuni din SUA ca Tesla sau Apple, din România? Atenție la alegerea brokerului: comision zero nu înseamnă gratis!Printre constructorii care și-au stopat producția de numără Volkswagen Group (uzine în Kaluga și Nijni Novgorod), Renault (Moscova), Mercedes (Moscova), BMW (Kaliningrad), Hyundai, Toyota (St. Petersburg), Sollers Ford (Yelabuga). AvtoVAZ (controlată de Renault, cu uzine la Ijevsk și Toliati).
Serghei Udalov, director executiv al companiei Avtostat, a declarat pentru Vedomosti că, cel mai probabil, întreaga producție de mașini din Rusia se va opri complet.
CITEȘTE ȘI Emanuel Poștoacă, Nordis Group: Oferim servicii complete, la cel mai înalt standard, pentru turiști, proprietari și investitoriExpertul citat de Vedomosti citează trei motive pentru oprirea totală a producției, cu trimiterea a zeci de mii de angajați în șomaj tehnic: sancțiunile occidentale, problemele logistice și lipsa componentelor.