Veniturile grupului Renault au crescut cu 13% în trimestrul trei, la 10,54 miliarde euro, mai ales datorită Europei

Veniturile grupului Renault au crescut cu 13% în trimestrul trei, la 10,54 miliarde euro, mai ales datorită Europei
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 oct 2016

Veniturile grupului Renault au crescut cu 13% în primul trimestru, la 10,54 miliarde de euro, mai ales datorită performanțelor ridicate ale pieței europene și a gamei de modele a producătorului auto francez.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Volumul vânzărilor grupului a urcat cu 16%, la 721.741 de automobile, pe o piață care a avansat cu 5%, se arată într-un comunicat al Renault.

În Europa, înmatriculările grupului au crescut cu 11,3%, în timp ce piața s-a extins cu 5,3%. Succesul noilor modele și continuarea cererii pentru automobilele Clio IV, Captur și Dacia au contribuit la majorarea cotei de piață cu 0,5 puncte procentuale, la 9,5%, scrie News.ro.

În afara Europei, înmatriculările grupului Renault au avansat în trimestrul al treilea cu 21,5%, o expansiune semnificativă având loc în Africa, Orientul Mijlociu și India (+85%). Cota de piață s-a mărit în toate regiunile.

La nivel global, cota de piață a grupului a avansat cu 0,3 puncte procentuale, la 3,3%.

VIDEO Uber a realizat primul transport de marfă cu un camion fără șofer: 45.000 de cutii de bere CITEȘTE ȘI VIDEO Uber a realizat primul transport de marfă cu un camion fără șofer: 45.000 de cutii de bere

Vânzările sub marca Renault au urcat cu 8,1%, datorită succesului noului Megane, Kadjar, Espace și Talisman. Clio IV este al doilea cel mai bine vândut model din Europa, iar Captur principalul crossover la clasa sa.

În Europa, pe segmentul vehiculelor electrice, cota de piață a Renault a fost de 20,8% în trimestrul al treilea, iar ZOE a consemnat o creștere de 22,4%. Vânzările sub marca Dacia au crescut cu 22,1%, mai ales datorită Sandero Stepway și Duster.

În Franța, grupul a obținut perfortmanțe peste cele ale pieței, cu un avans de 3,9% al înmatriculărilor, la 123.000 de vehicule. La sfârșitul lunii septembrie, grupul Renault este prezent cu cinci vehicule în top 10 cele mai bine vândute modele pe piața franceză, cu Clio IV pe primul loc și Captur lider pe segmentul său. Sanderă a rămas cel mai bine vândut model pentru clienții persoane fizice, la sfârșitul lui septembrie și la nivelul trimestrului al treilea.

În urma rezultatelor bune din trimestrul al treilea, producătorul auto francez a confirmat estimările aferente anului 2016.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault