Vânzările Volkswagen Group s-au ridicat în trimestrul al treilea la 2,2 milioane de vehicule, un volum mai mare cu doar un procent față de anul trecut, ceea ce înseamnă un plus de aproximativ 22.000 de vehicule. Creșterea a venit în special din Europa și America de Sud, în timp ce China a generat o scădere de -7,2% pentru companie, iar America de Nord una de aproape 10 procente.
După primele nouă luni ale anului, VW Group a atins un volum vândut de 6,6 milioane de vehicule, cu 1,2% peste nivelul din 2024, reprezentând o creștere a livrărilor cu aproximativ 80.000 de vehicule.

Grupul de mărci Core (mărcile de volum: VW, Skoda, SEAT/Cupra și VW Comerciale) a contribuit cu 4,97 milioane de vehicule la rezultatul celor trei trimestre, în urma unui avans de 3,5%, generat atât de marca de bază, VW (+2,8%, 3,5 milioane unități), cât și de Skoda și SEAT. Divizia de vehicule comerciale a VW a tras în jos rezultatul, cu o scădere de peste 10 procente, adică un minus de peste 30.000 de vehicule.
Nu la fel de bine au mers lucrurile la mărcile premium și de lux, pentru că atât grupul de mărci Progresive (Audi, Bentley, Lamborghini), cât și Porsche au înregistrat scăderi ale vânzărilor de câteva procente. Audi a continuat să scadă la fel ca în trimestrele anterioare, ajungând la 1,17 milioane de vehicule (-4,8%), în vreme ce Porsche a vândut 212.500 vehicule, cu -6% mai puține decât în 2024.
Și divizia de camioane și autobuze a raportat scăderi, de -8,5%, generate însă doar de Scania și International, în timp ce MAN și VW Truck&Bus au crescut.

Grupul VW a continuat să înregistreze progrese remarcabile pe segmentul electric, unde avansul a fost de 33,1% în trimestrul 3, și de 41,7% pe toate cele trei trimestre, interval în care a vândut 717.500 vehicule complet electrice, cu peste 210.000 mai multe față de perioada similară din 2024. Majoritatea covârșitoare a vehiculelor electrice vândute au fost livrate în Europa (522.600 unități, creștere de 78,2%).
Mărcile care au dus greul în acest segment au fost VW, în primul rând, cu un total de 287.700 de BEV vândute, dar o creștere destul de mică în acest an (+6,1%) și chiar o scădere în trimestrul 3, de -7,4%, apoi Audi, cu 163.400, creștere de 41,1% cu ajutorul noilor SUV-uri Q4 și A6, și Skoda, cu 118.500 vehicule, mai mult decât dublu față de anul anterior. De asemenea, Porsche a înregistrat o creștere foarte mare pe segmentul BEV, o triplare a volumului de anul trecut, ajungând la 49.000 de mașini electrice livrate, odată cu lansarea noului Macan electric.
Interesant este și faptul că TRATON, divizia de camioane și autobuze, a vândut 2100 de vehicule electrice în acest an, dublu față de anul precedent.

Cele mai vândute modele complet electrice ale VW Group, în perioada ianuarie – septembrie 2025:
Volkswagen ID.4/ID.5 - 128.900
Volkswagen ID.3 - 88.800
Audi Q4 e-tron - 65.700
Audi Q6 e-tron - 63.800
Škoda Elroq - 60.400
Škoda Enyaq - 58.100
Volkswagen ID.7 - 55.500
Volkswagen ID. Buzz - 42.900
Porsche Macan - 36.300
CUPRA Born - 32.900