ANUNȚ Hidroelectrica prelungește oferta de Black Friday

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, și furnizor pentru un milion de clienți, a anunțat că oferta de Black Friday pentru casnici va fi prelungită, chiar dacă traversează cel mai secetos an din istorie.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
ANUNȚ Hidroelectrica prelungește oferta de Black Friday

"Pentru că numărul mare de accesări ne arată din plin dorința românilor de a beneficia de ofertă, Hidroelectrica prelungește durata campaniei până pe 1 decembrie inclusiv", se arată într-un comunicat al companiei.

EXCLUSIV Vânzarea E.ON România către unguri, în ședință secretă. Președinția: Avizul CSAT, adoptat în ședință secretă, a fost transmis CEISD - CONFIRMARE CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Vânzarea E.ON România către unguri, în ședință secretă. Președinția: Avizul CSAT, adoptat în ședință secretă, a fost transmis CEISD - CONFIRMARE

"Hidroelectrica mulțumește tuturor clienților și potențialilor clienți pentru interesul extraordinar manifestat față de oferta specială de Black Friday, ce include un preț al energiei active de 0,40 lei/kWh", adaugă compania..

Cel mai prost an din istoria Hidroelectrica

“Intrăm în iarnă cu reserve mai mari. Rezervele din lacurile de acumulare pentru acest an sunt la 73%, comparativ cu 63% anul trecut, iar asta s-a întâmplat în condițiile în care anul acesta vom reuși să atingem cel mai sumbru record din istoria Hidroelectrica, undeva la 11 TWh, cel mai secetos an”, a spus directorul general al Hidroelectrica, Bogdan Badea, comparând producția din acest an cu cea din perioada în care compania a intrat în insolvență.

3 parcuri solare noi în România. Israelienii de la Nofar împrumută aproape 200 milioane euro CITEȘTE ȘI 3 parcuri solare noi în România. Israelienii de la Nofar împrumută aproape 200 milioane euro

“Acum se pune problema de a realiza un profit de doar 3 miliarde de lei, care poate părea mic, dar raportat la această producție este o performanță financiară foarte bună”, a spus Badea.

Compania a anunțat recent că a depășit pragul de 1 milion de clienți casnici și non-casnici pe piața de furnizare către consumatorul final.

Hidroelectrica a intrat pe segmentul de furnizare directă în anul 2020, devenind în scurt timp unul dintre cei mai importanți actori din domeniu.

„Depășirea pragului de un milion de clienți reprezintă o confirmare a încrederii pe care românii o au în Hidroelectrica și în valorile pe care le promovăm: corectitudine, stabilitate, transparență și energie curată. Vom continua cu perseverență investițiile în digitalizare, servicii moderne și surse regenerabile de producție, pentru a răspunde așteptărilor tot mai ridicate ale clienților noștri”, a declarat Bogdan Badea, Președintele Directoratului Hidroelectrica.

"Vreau să subliniez că Hidroelectrica a dezvoltat cel mai modern portal de contractare online din România, proiectat să deservească atât clienții casnici, cât și pe cei din segmentul business, iar platforma se remarcă printr-o interfață intuitivă, prietenoasă și sigură, care simplifică procesul de încheiere a contractelor și reduce semnificativ timpul necesar formalităților administrative", adaugă acesta.

ULTIMA ORĂ Procurorii DIICOT au venit la sediul Oil Terminal CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Procurorii DIICOT au venit la sediul Oil Terminal

Conform datelor ANRE din luna iulie, cota de piață a Hidroelectrica pe segmentul de piața concurențială era de 17,60%, compania trecând încă de la acel moment pe primul loc în topul furnizorilor din România.

Dacă în iunie cota de piață a Hidroelectrica se situa la 15,16%, în doar o lună, compania a reușit să devină liderul pieței concurențiale din România, consolidându-și totodată reputația de furnizor cu cele mai competitive oferte de pe piață, inclusiv după liberalizarea pieței de energie.

De la momentul intrării pe piața de furnizare a energiei electrice, Hidroelectrica a derulat o serie de proiecte strategice de modernizare menite să îmbunătățească experiența consumatorilor și să consolideze încrederea acestora în companie. Printr-o abordare orientată către client și eficiență operațională, societatea a pus accent pe digitalizarea completă a proceselor interne – de la facturare și plată, până la gestionarea relației cu utilizatorii.

Viktor Orban se întâlnește cu Vladimir Putin la Moscova CITEȘTE ȘI Viktor Orban se întâlnește cu Vladimir Putin la Moscova

Un element central al acestor demersuri îl reprezintă implementarea platformei „IHidro”, un instrument modern și ușor de utilizat, care oferă clienților acces rapid la informații despre consum, facturi și plăți. În paralel, compania a implementat sisteme informatice performante de gestiune a datelor și interacțiunilor cu clienții (CRM), care permit un răspuns mai prompt și personalizat la solicitările acestora.

Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie regenerabilă din România, gestionând un portofoliu de 188 centrale hidroelectrice cu o putere totală de 6,4 GW, precum și parcul eolian Crucea, cu 108 MW instalați.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0901 -0.00020.00 %
1 USD4.3946 -0.0029-0.07 %
1 GBP5.8106 +0.0206+0.36 %
1 CHF5.4542 +0.0010+0.02 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
APARTAMENT 2 CAMERE - FLOREASCA - GRADINA INTERIOARA - COMISION 0%
  • {literal}{/literal} dormitor
  • {literal}{/literal} baie

De vânzare
216.408 €
Cele mai citite